Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam ,

 

1) jak powinny działać amortyzatorki i sama klapa bagażnika w sedanie ?

u mnie jest tak , ze jak podnoszę szybko klapę to czuje opór i syczenie, ale jak zamykam to klapa leci w dół jak kamień w wodę bez żadnego oporu, czy tak powinno być czy już mam do wymiany coś ?

 

2) ciągle wydaje mi się, że mam coś z silnikiem nie tak , niby 2l benzyna a chodzi jak 2l turbodiesel z włączoną klimą , do 4.5 tys. muli sie jak golf 1.3 , potem jakby załączała sie turbina i mknie do odcięcia jak wariat , dużo już tych obrotów nie zostało - dla mnie to zbyt mała elastyczność , aktualnie posiadam jeszcze VW Vento z 2l benzyną, tam spokojnie mogę jeździć na emeryta , jazda po mieście 1-2.5tys. RPM to nie problem nawet w miarę przyspiesza czego nie mogę powiedzieć o bmw , czy to normalne ? jedyne co różni najbardziej te 2 silniki to liczba cylindrów. Dodatkowo martwi mnie to , że ekonomizer na 4 i 5 biegu nie leci do końca przy gazie w podłodze, a podobno powinien , może zasysa mi gdzieś lewe powietrze ?

 

Dodam,że nie bylem jeszcze na żadnym kompie , auto mam dopiero kilka dni, a w okolicy nie ma "chyba" żadnego specjalisty , najbliżej wrocek 120km - na pewno kiedyś sie wybiore.

Opublikowano
u mnie wymieniłem amorki z klapy na używki"", przy otwieraniu trzeba z małą siłą dżwigać do połowy potem same się powoli unoszą-pewno nówki same od zaraz ciągnęły by w górę[ chyba 70 pln szt. nowe ale dokładnie nie wiem], co do silnika fakt coś masz nie tak, proponuję podpiąć do kompa , cóż na odległość można powiedzieć, a zdrugiej str. nie miałem takiego doświadczenia, co jedynie jak jadę na gazie a nie ma dość obrotów ""sobie kichnie cichutko'' ,podejżewam że na benzynie byłoby podobnie-tylko pod górę!oczywiście, pozdro[ poczekaj po weekendzie może ci ktoś pomoże] :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

U mnie ciągnie tak od 3 tys. i to nie tylko do przodu ale i ze zbiornika :duh: choć poniżej nie jest tak źle, ale faktycznie chyba masz coś nie tak bo kuzyn miał M50B20 i też ciągnął od 3 tys.

 

Pozdrawiam Michał525i.

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano
raczej jak na używaną betkę to klapa działa wporządku (spróbuj podnieść na parę godzin i potem zamknac i napisz czy był opór, bo siłowniki powinny sie "ustojeć") - nie zawsez wszystko działa jak w nowym ale wolę nawet 15 letnie BMW niż jakiegoś nowego "malucha" :norty:
Opublikowano
raczej jak na używaną betkę to klapa działa wporządku (spróbuj podnieść na parę godzin i potem zamknac i napisz czy był opór, bo siłowniki powinny sie "ustojeć") - nie zawsez wszystko działa jak w nowym ale wolę nawet 15 letnie BMW niż jakiegoś nowego "malucha" :norty:

 

wyleżakowałem amorki od klapy - chodzą na słuch lepiej , nawet juz przy samej górze troche podciągają - ale widze ze wymiana na nowe i tak mnie czeka tam samo jak pojechanie z silnikiem pod komputer.

 

dzięki za odpowiedzi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.