Skocz do zawartości

strumienica w e-39


faster1970

Rekomendowane odpowiedzi

zgodze się ze strumienice i inne wynalazki są dore ale do opli hehe w E-39 to daruj sobie taki manewr

 

nie zgodzę się z Tobą całkowicie...

Katalizator w e39 spełnia swoją funkcję do 100000km,później sie wypala,(raczej nie ma go całkowicie,rzadziej się zapycha)

Wycinamy go,i co dalej?Koszt nowego >500PLN,bez katalizatora dość dziwny pogłos w aucie,,,

I własnie dlatego w celu wyciszenia można spróbować strumienicy....Bo jak zapewne wiesz w "oplach" maja jeszcze sportowy wydech i dlatego tak głośno to buczy...Biorąc pod uwagę budowę samej strumienicy powinna ona wyciszyć nawet bardziej niż wypalony katalizator...

Pozdrawiam i liczę na ewentualne rozwianie moich wątpliwości...

Aleksander Malanowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będe sie spierał bo nie znam się na tym az tak dobrze, jednak wiem że aby strumienica spełniała swoje zadanie musi być idealnie dobrana pod silnik który najpierw trzena zhamować i dobrac odpoweidnia strumienice, pozatym katalizator oprocz oczyszczania spalin spełnia bardziej donosna funkcję, otóż spaliny wydobywaja się pod cisnieniem a katalizator stawiając opór zapewnia prawidłowe działanie układy wydechowego, oczywiscie w mikare sprawny katalizator, ja jakos nie mam wypalonego.... a za 500zł nie kupisz katalizatora do E-39 musisz wydac na nowy okolo 1000zł minimum jakoś tak, nie wiem zapytaj się kogoś kto się zna na tym w jakimś dobrym warsztacie gdzie doradzą ci co zrobić tylko nie wstawiaj rury :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

strumienica w bmw odpada, ktos pisal ze powinna wyciszyc uklad - wcale nie, strumienica jest prawie pusta w srodku i efekt jest ten sam co przy wypalonym katalizatorze czyli wiocha

 

nie trzeba tez kupowac nowego katalizatora za bog wie ile pieniedzy (chyba ze ktos chce dedykowany pod e39), ja dostalem nowke bosala (uniwersalny pod pojemnosci 2000 do 3000) za 220zl i wstawilem i mam cisze i jezdze spokojnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z jednym, chociaz rozni ludzie w roznych warsztatach beda ci wkrecac ze potrzebujesz dwa wejscia bo to BMW i ze dlatego potrzebujesz worek pieniedzy bo to BMW :)

 

tak naprawde w oryginalnym tez jest jedno wejscie, dopiero rura do ktorej go wspawujesz ma taki jakby "rozgaleznik", chociaz na schematach to rzeczywiscie wyglada jakby katalizator mial dwa wejscia

 

napisz mi PW to podam ci maila do goscia ktory handluje uniwersalnymi katami, powiedz ze przysyla cie kolega ktory przed kilkoma dniami bral od niego bosala do BMW 520i i ze chcesz to samo, niedosc ze ci sprzeda nowy kat za ~230zl to jeszcze wezmie stary w rozliczeniu o ile cos tam w nim jednak zostalo...

 

numer katalogowy tego katalizatora to o ile pamietam 099-949 ale moge sie mylic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na przestrogę.

Pamiętajcie o tym aby tłumikarz tak dobrał średnice rur uniwersalnego tłumika, aby była ona równa średnicy rur orginalnego układu wydechowego a nie tak jak niektórzy fachowcy wsuwają rurę w rurę bo im wygodniej.

Ukłdy wydechowe w niektóych BMW są ze stali kwasoodpornej (przynajmniej w e-39 TDS).

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.