Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Czy ktoś mi może powiedzieć czym są spowodowane drgania podczas hamowania, wymieniłem, tarcze, klocki, wachacze, drążki, łączniki, praktycznie wszystko oprócz górnych mocowań amortyzatora, może przez to?

Na zimowych kołach tach mocno nie drga, ale trochę czuć, za to na letnich szarpie mocno, felgi są proste.

Gdy nacisnę pedał hamulca delikatnie szarpie b.mocno, gdy docisnę mocniej już trochę mniej.

Już nie mam pomysłów. :cry: :x

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

Witam,

mam to samo.Mam cały nowy przód i dalej telepie.A czy jak jedziesz około 60-70 to masz minimalne ruchy kierownicy.U mnie czasami jeszcze takie coś występuje.

Olek

Opublikowano

Witam,

masz na myśli łożyska na górze makpersona?Jak wymieniałem amorki to miałem mały luz na tym łożysku ale ich nie wymieniłem.Ale czy od tego to mam duże wątpliwości.

Olek

Opublikowano

Witam,

nie jestem najlepszy z mechaniki wiec moge sie pomylic w wymowie. Do zeszłego tygodnia miałem to samo. Przy chamowaniu kieraśka latała jak żyd po pustym sklepie. Moj mechanik wymienił "silent-lock'i" czy coś takiego. To sa jakies gumy przy wachaczu o ile sie dobrze orientuje. W sklepie komplet ok 150 PLN. Problem znikł....

pozdrawiam

Opublikowano

Trochę OT ...

Oj, polska język, trudna język ... :

"McPherson", a nie "makperson"

"wahacz, a nie "wachacz" (i to dwa razy)

"hamowanie", a nie "chamowanie"

"silentblock", a nie "silent-lock"

W małych ilościach takie błędy ignoruje, ale tyle co w tym wątku ...

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano

Witam Tez mam takie drgania ale ja bym stawial na tarcze moga byc krzywe wymieniles na nowe ale moze nie sa najlepszej jakosci i sie wykrzywily wywaz kola:)