Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moj znajomy chce sobie kupic bemke trojeczke 1.7 TDS z '96 roku Nawet fajna ale cos mi nie pasuje a mianowicie dlugo trzeba krecic zeby ja zapalic :x

Wlasciciel tlumaczy sie tym ze w TDS swiece zarowe nie uruchamiaja sie na cieplym silniku tylko na zimnym dlatego tak dlugo kreci. Na zimnym oczywiscie pali idealnie (tak mowi wlasciciel bo sam nie czekalem az ostygnie) Moim zdaniem to ten koles cos kreci bo po co swiece zarowe na cieplym silniku On ma poprostu palic na dotyk bez swiec

Wypowiedzcie sie prosze na ten temat czy tak ma byc czy cos moze jest skopane

Dzieks

Opublikowano
Moj kolega ma 325 TDS i jak jest cieply to tez mu dosyc dlugo kreci...tez byl tym zaniepokojony...ale z tego co sie dowiadywal to podobno jest to standard w TDS-ach...no ale moze nich ktos sie wypowie co ma taki motor :wink:

Pozdro Krzysiek

B M W..............Bardzo Małe Wydatki


www.bmw-3city.pl

Opublikowano
Moj kolega ma 325 TDS i jak jest cieply to tez mu dosyc dlugo kreci...tez byl tym zaniepokojony...ale z tego co sie dowiadywal to podobno jest to standard w TDS-ach...no ale moze nich ktos sie wypowie co ma taki motor :wink:

 

Usterka może częsta, ale normalny objaw to to nie jest.

 

Pompa wtryskowa. Nie wiem jak w 1.8 ale 2.5TDSie to dość kosztowna zabawa

 

A na przyszłość :search:

Opublikowano

ta usterka to standard w większości tdsów- pompy po ok 200 tkm nie sa juz pierwszej młodości, czasami pomaga ustawienie faz rozrządu, wspomniana regeneracja pompy, lub wałkowane wielokrotnie na forum "cudo" z allegro, które włącza swiece żarowe także na ciepłym silniku .

Byli tacy , którzy odpinali wtyczki od czujnika temperatury i tez świece się grzały przy każdym odpalaniu...

Opublikowano

To w takiej sytuacji chyba rezygnuje z kupna tego autka bo kolesiowi nie usmiecha sie remontowac go zaraz po kupnie

Dzieki wszystkim za odpowiedzi

Pozdrawiam

Opublikowano

Popieram to co napisał sebos 76. Można tylko dodać, że każdy TDS niezależnie od temperatury czy jest +40 czy -20, czy silnik jest zimny czy przejechał 200 km - powinien palić na dotyk. Pod warunkiem, że jest sprawny akumulator i rozrusznik.

Pozdrawiam

Opublikowano

ma palić od reki coś jest nie tak stawiam na pompe :)

a jak jest ciepły to świece nie grzeją :)

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.