Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
mam betke 318i i nie wiem dlaczego przy rozpędzaniu tak od dwóch tysięcy zaczyna ją dławić:( przymuli ją i puści a potem zaczyna sie to samo przy 3 i pół tys... :( najbardzie jest to odczuwalne na zimnym silniku... trace na tym pare sekund, tak jakby dziura w gazie:/ nie wiem czym jest to spowodowane... jeśli ktoś wie to prosze o pomoc... pozdrawiam
Opublikowano
sprawdz sobie przeplywomierz i gume od niego do kolektora. jeszce pytanie. czy wolne obroty sa rowne?
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.
Opublikowano
wąż dolotowy jest cały popękany... i przez to nie dało sie ruszyć z pierwszego biegu bo bardzo szarpało samochodem tak jakby mu brakowało powietrza ale okleiłem go i jest spoko... jedyne co zostało to to dławienie...a jeśli chodzi o obroty to równo pracuje na niskich...
Opublikowano

jamialem podobny efekt przy wymianie memmbran w reduktorze-musialem tylko wyregolowac instalacjie i ciagnie do konca.MOze byc ze masz zle wyregolowany reduktor , za malo jest wydajny.

 

co do rury-nie ma oklejania i czpakowania -rure musisz wymienic na nowa-musisz odrzalowac 80zł i zakupic nowa.

Opublikowano
jeśli chodzi o reduktor to jest ok... ale ten wąż mnie gryzie, gadałem z trzema gościami co mają betki co prawda 316 ale mają ten sam problem... też dławi, nawet w tym samym momencie...
Opublikowano

to moze epidemia w waszych stronach???

zmien gume a potem sie zastanawiaj.

swoja droga oklejac tasma????? :mad2:

POSZUKAJ ZANIM ZAPYTASZ, NIBY NIC A TAK WIELE!!!!!!!!!!!
Opublikowano
Ja walcze -a w sumie juz zawiesilem bron.........mianowicie przy jezdzie na LPG i przy rownomiernym rozpedzaniu auta i puszczeniu go na LUZ obroty zlatuja do ok 500 i faluja do mometu zatrzymania sie samochodu. A kiedy hamuje silnikiem i puszczam go juz w okolicach 1200 aby sie zatrzymac to obroty tak nei spadaja-nie mam pomyslu co z robic z zaklucajacym prace silnika powietrzem wpadajacym bezposrednio do puszki filtra
Opublikowano
wedlug mnie to nadal jest problem z dolotem. guma moze byc oki ale mi kiedys po pieknym wystrzale odchylil sie dolny dekielek przy przeplywomierzu. u mnie izolacja jest dwa razy grubsza od tej gomy i jest oki. te auta nie lubia gazu i nic na to nie poradzisz to sa rzeczy ktore najczesciej zawodza na gazie. pozdrawiam
WIELE SERC, JEDNO BICIE. BMW PONAD ZYCIE.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.