Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

podczas sprawdzania samochodu E39 525d 2002r. programem Carsoft 6.1 SP4 wyskoczyły mi błędy ktoś może orientuje się co ozn.?

 

 

dme/dde

 

3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse

 

 

instrument cluster

 

CE aubentemperaturfuhler

 

 

dsc/abs

 

106 not defined

 

41 Lenkrad winkel sensor

 

81 einlassventil: vorne links

 

 

 

ZKE/ZVM

 

F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort

 

F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung)

 

F94

 

 

AIRCO

4 Heizgeratefuhler rechts

Opublikowano

Witam

 

Jak dla mnie to:

 

3505 Gluhanlage-unterbrechung oder kurzschluss nach masse

(glutanlage)

system świec żarowych - przerwa lub zwarcie do masy

 

aubentemperaturfuhler

(aussentemperaturfuehler)

czujnik temperatury zewnetrznej

 

106 not defined

nie zdefiniowany

 

41 Lenkrad winkel sensor

czujnik kąta skrętu kierownicy

 

81 einlassventil: vorne links

zawór dolotowy(?): przód lewo ??

 

F49 2 daten austausch vom Tur modul fahrer- Tur nach GM gestort

2 dane zmienione w module drzwi kierowcy - drzwi po GM(?) uszkodzone ??

 

F149 1 Basis modul defekt (ev. sicherung)

1 defekt modułu podstawowego ev.(?) bezpieczeństwa ??

 

AIRCO

4 Heizgeratefuhler rechts

prawy czujnik urządzenia grzewczego ??

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam!

To moze ja sie dołączę, bo też testuje sobie raz na jakiś czas CarSoftem i kilku błędów nie rozumiem, ale nie chodzi mi tylko o tłumaczenie opisu błędów, bo nie wszystkie błędy są nawet przetłumaczone:

 

DME/DDE

 

3505 - Glow system - wiem, ze to świece zarowe, pytanie brzmi - czy wystarczy je wymienić? Pewnie i tak trzeba, zeby wiedzieć więcej, co?

 

ABS/ASC ...nie ma opisu, jest tylko kod błędu - 112

 

LCM/CCM - 40 thermical oil level sensor - co to za czujnik?

 

(błędy ABS/ASC oraz LCM/CCM kasują się, ale raczej jest coś padnięte, bo w kolejnym teście wyskakują ponownie)

 

AIRCO - 1 Temperature control wheel, right - co to za kółko? Da sie naprawić/wymienić tylko ten element ?

 

A tak na koniec - wierzyć temu CarSoftowi? Bo używam go tylko w moim samochodzie, w sumie to kupiłem go, zeby móc kasować sobie servis i to działa, no ale przy okazji wywala te błędy. Jak się okazało, w moim gnieździe diagnostycznym pod maską nie ma jednego pinu [15], więc zeby zdiagnozować większość modułów, muszę przepinać piny itd.

 

Gdzie mogę szukać u mnie w samochodzie gniazda OBD wenątrz kabiny? Wiem, ze mogą wystepować równolegle 2 gniazda, pod maską i w kabinie.

 

Będę bardzo wdzięczny za każdą pomoc. Bo trochę mnie męczy ten temat. Czy jedynym rozwiązaniem będzie wizyta w ASO?!?

Respekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.