Skocz do zawartości

pisalem bmw 520 12v dusi sie szarpie,przeczytaj


artur12371

Rekomendowane odpowiedzi

siedzialemod rana dzisiaj wszystko pomylem przepustnice weze pozakladalem opaski i zalozylem sw stary przeplywomierz ma przylutowane w srodku te dwa cieniutkie druciki,oczywiscie mam inny przeplywomierz ale do rzeczy jeszcze raz ustawilem zawory i teraz pojechalem na obwodnice inne auto rwie do przodu ale momentami jeszcze przerywa i poszrpuje zauwazylem ze warjuje wskazowka ekonomizeram lata jak warjatka lub wskazuje zuzycie 20 litrow.mam nowe swiece ale dzisiaj wsadzilem stare na prubemnoi tak powykreceniu 4 stare mialy kolor jasno brazowy a dwie te nowe mialy czarny nalot,wiec wychodzi nato ze te stare lepiej pala jak te nowe,,,,,i mam pytanko jaka przerwa ma byc na swiecach,,,,,,czy wymienic sonde ? skoro tak skacze ta wskazowka? jak sprawdzic czy jest zepsuta? :roll:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sonde sprawdzisz typowym voltomierzem, masz 4 przewody dwa białe jeden szary i drugi czarny (sygnałowy) na czarnym mierz napiecie (voltomierz czarny - masa) powinno zawierac sie od 0.1V do 0.9vV napiecie zmienne ale ja u ciebie podejrzewam przepływke
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak u Was chodzą silniki 2.0 12V ? bo u mnie ( mam dopiero kilka dni ) mam wrazenie ze cos jest nie tak , odczuwalną moc zaczyna silnik od 4.5 tys. RPM, ponizej jak zwykly diesel a potem ( powyzej 4.5 tys. ) turbina, tak czy siak czuje jakby sie dusił , jak ujmuje gazu odczuwam taki moment ze lepiej idzie , porownania do innej BMW nie mam , tylko do VW, niby ta sama pojemnosc i takie samo zasilanie a jednak vw lepiej wyrywa sie juz i to od 2.5 tys. , czy to normalne ? czy pojechanie do serwisu zeby zobaczyli do silnika do komputera ma sens ?

 

aha , jeszcze jedno, czy to normalne ze na 5tym biegu enkonomizer nie wchodzi powyzej 18l/100 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem silnik 2,5,12v,,niesamowite wrazenie z jazdy rwal do przodu jak zwarjowany,poszla mi panewka,wal szrot,reszta czesci lezy,w garazu,kupilem drugi silnik niby,taki sam 2,5l. ale cos mi mocy,zabraklo.i pojechalem,do serwisu.okazalo sie ,ze gosc,mnie oszukal ,sprzedal mi 2 litrowy.tak samo wygladaja,i [BAD] blada,,,,slabszy nienadaje sie do tej budy,rozkreca sie dopiero od 3000tys,mól,straszny ale leci 220,,,teraz mam problem bo rano niemoge ruszyc chyba sie ssanie niewlancza mosze czekac asz sie rozgrzeje,puzniej jak jade i dodam gazu nic sie niedzieje,dopiero,jak wcisne gaz do dechy to rwie do przodu ale przerywa swiece okopcone,,dzisiaj zamowilem nowy przeplywomierz,zobacze moze bedzie lepiej,szukam silnika,2,5litrowego,chociaz ten jest w stanie naprawde b dobrym,ma po 11 na kazdym cylindrze,,,,brakuje,mu mocy,tak jak by niereagowal na przepustnice ,podczas jazdy,jak mu depne nic sie niedzieje, :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie ma sie co dziwić. 5-tka z 2,0L nie bedzie rwała jak rakieta, troszke sobie waży wiec 2.0 musi sie troszeczke bujnac. Ja jak sie spiesze to poprostu troszeczke poprzeciagam biegi i rura do przodu :D :D Fakt jak miałem walnieta przepływke to poloneza nie mogłem dogonic wiec napewno nie zaszkodzi zdiagnozowac gdzies na kompie, przynajmniej bedziesz wiedział na czym stoisz, a raczej czym jezdzisz :mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.