Skocz do zawartości

pisalem bmw 520 12v dusi sie szarpie,przeczytaj


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
siedzialemod rana dzisiaj wszystko pomylem przepustnice weze pozakladalem opaski i zalozylem sw stary przeplywomierz ma przylutowane w srodku te dwa cieniutkie druciki,oczywiscie mam inny przeplywomierz ale do rzeczy jeszcze raz ustawilem zawory i teraz pojechalem na obwodnice inne auto rwie do przodu ale momentami jeszcze przerywa i poszrpuje zauwazylem ze warjuje wskazowka ekonomizeram lata jak warjatka lub wskazuje zuzycie 20 litrow.mam nowe swiece ale dzisiaj wsadzilem stare na prubemnoi tak powykreceniu 4 stare mialy kolor jasno brazowy a dwie te nowe mialy czarny nalot,wiec wychodzi nato ze te stare lepiej pala jak te nowe,,,,,i mam pytanko jaka przerwa ma byc na swiecach,,,,,,czy wymienic sonde ? skoro tak skacze ta wskazowka? jak sprawdzic czy jest zepsuta? :roll:
Opublikowano
sonde sprawdzisz typowym voltomierzem, masz 4 przewody dwa białe jeden szary i drugi czarny (sygnałowy) na czarnym mierz napiecie (voltomierz czarny - masa) powinno zawierac sie od 0.1V do 0.9vV napiecie zmienne ale ja u ciebie podejrzewam przepływke
Opublikowano

a jak u Was chodzą silniki 2.0 12V ? bo u mnie ( mam dopiero kilka dni ) mam wrazenie ze cos jest nie tak , odczuwalną moc zaczyna silnik od 4.5 tys. RPM, ponizej jak zwykly diesel a potem ( powyzej 4.5 tys. ) turbina, tak czy siak czuje jakby sie dusił , jak ujmuje gazu odczuwam taki moment ze lepiej idzie , porownania do innej BMW nie mam , tylko do VW, niby ta sama pojemnosc i takie samo zasilanie a jednak vw lepiej wyrywa sie juz i to od 2.5 tys. , czy to normalne ? czy pojechanie do serwisu zeby zobaczyli do silnika do komputera ma sens ?

 

aha , jeszcze jedno, czy to normalne ze na 5tym biegu enkonomizer nie wchodzi powyzej 18l/100 ?

Opublikowano
mialem silnik 2,5,12v,,niesamowite wrazenie z jazdy rwal do przodu jak zwarjowany,poszla mi panewka,wal szrot,reszta czesci lezy,w garazu,kupilem drugi silnik niby,taki sam 2,5l. ale cos mi mocy,zabraklo.i pojechalem,do serwisu.okazalo sie ,ze gosc,mnie oszukal ,sprzedal mi 2 litrowy.tak samo wygladaja,i [BAD] blada,,,,slabszy nienadaje sie do tej budy,rozkreca sie dopiero od 3000tys,mól,straszny ale leci 220,,,teraz mam problem bo rano niemoge ruszyc chyba sie ssanie niewlancza mosze czekac asz sie rozgrzeje,puzniej jak jade i dodam gazu nic sie niedzieje,dopiero,jak wcisne gaz do dechy to rwie do przodu ale przerywa swiece okopcone,,dzisiaj zamowilem nowy przeplywomierz,zobacze moze bedzie lepiej,szukam silnika,2,5litrowego,chociaz ten jest w stanie naprawde b dobrym,ma po 11 na kazdym cylindrze,,,,brakuje,mu mocy,tak jak by niereagowal na przepustnice ,podczas jazdy,jak mu depne nic sie niedzieje, :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2: :mad2:
Opublikowano
No nie ma sie co dziwić. 5-tka z 2,0L nie bedzie rwała jak rakieta, troszke sobie waży wiec 2.0 musi sie troszeczke bujnac. Ja jak sie spiesze to poprostu troszeczke poprzeciagam biegi i rura do przodu :D :D Fakt jak miałem walnieta przepływke to poloneza nie mogłem dogonic wiec napewno nie zaszkodzi zdiagnozowac gdzies na kompie, przynajmniej bedziesz wiedział na czym stoisz, a raczej czym jezdzisz :mrgreen:
Opublikowano
aha , jeszcze jedno, czy to normalne ze na 5tym biegu enkonomizer nie wchodzi powyzej 18l/100 ?

 

coś masz nie tak, u mnie na kazdym biegu jak wdepniesz w podłoge to ekonomizer do konca w prawo :mrgreen:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.