Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam! Na początek nadmienię, ze jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o BMW ( do tej pory jeździłem z powodzeniem włoszczyzną ), ale przymierzam się do zakupu auta tej marki ( nęci mnie tylny napęd, ktorego miałem okazję uświadczyć podczas jazdy 750 w automacie ;-). Oczywiście ten egzemplarz sobie podaruję, bo oprócz oglądania swojego auta chciałbym mieć kasę zeby nim od czasu do czasu jeszcze pojeździć... :8) Ale do rzeczy: mam na oku piękne BMW 525 '89 i chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda w tym aucie sprawa rozrządu. Czy jest on spięty łańcuchem czy występuje pasek? Z góry dziekuję za odpowiedź. Pozdrawiam użytkowników.
Opublikowano
--powiem tak, ja mam 525 88rok na pasku ,ale przypatrz sie dobrze jeżeli jest komora paska szczelnie zabudowana to pracuje w oleju czyli łańcuch, jesli nie ,oglądnij od kierowcy po wyjeciu chłodzenia[rurki]alternatora np. u mnie widac napinacz i trochę paska [u góry silnika,bliżej głowicy]-myślę że ktoś ci jeszcze podpowie bo to napewno rocznikami montowali-pozdro :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Od 88 do 90 roku w e34 były montowane silniki M20 z paskiem (czyli ty masz pasek, o ile nie był wymieniany silnik) po roku 90 silniki M50 z łańcuchem.
Opublikowano

Już za późno, właśnie ją kupiłem i jest piękna! Jest niesamowicie utrzymana ( technicznie także ) i przede wszystkim 100% bezwypadkowa. Fotki zamieszczę jak tylko będę miał chwilę czasu. ( Auta po 1995 -rozumiem, ze chodzi o to z lampami za kloszami, specjalnie unikałem-zwłaszcza po tym jak poczytałem to forum :twisted2: ) Ważne są też kszoty utrzymania, a jednak diametralnie sie różnią od kolejnego modelu. Poza tym, bez wazelinowania posiadaczom E-34 to auto zdecydowanie bardziej mi się podoba, niż to po lifcie.

DZIĘKI ZA INFO!

Opublikowano
Ale mi chodziło o model e34 po lifcie (Różnica główna to szeroka maska, grill, próg, dwie poduszki, inne lusterka i parę innych) Chyba musiała być naprawdę w idealnym stanie. Ja osobiście nie kupił bym starej e34 bo mi sie kojarzy z taką co ledwo się kupy trzyma ale zaznaczam że nie każda taka jest:)
Opublikowano
Rafał-- nie obrażaj ludzi?! moja jest z 88 roku wkrótce zobaczysz może zdjecie -ciemny grafit metalik, 2500ccm 170 KM -co tu ma sie nie trzymac kupy :nienie:----mierz że nie każdego stać na nowsze, co powiesz o old timerach?-strach WSIADAĆ CO?--nie gniewaj sie ale nie pisz tak bo robisz może komus przykrość, ja sie opinii nie boje ale inni?- pozdro dla biało-nieb. śmigieł :roll: :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Ja nie komentuję! Zaznaczyłem że nie każda taka jest. Na przykład u mnie w mieście jest 90 rok 100 tys przebiegu w stanie lepszym jak moja. Jeżeli kogoś uraziłem to przepraszam. Tylko że jak widzę bmw czarne ( raczej pozostałości czarnego lakieru), amortyzatory z tyłu takie że zakola trą o opony, na tylnej szybie wielki napis Remus czy coś tam innego, jak wysiada to słoma z dresów wychodzi to co mam pomyśleć? Jak ktoś ma ładną e34 z początków produkcji to tylko pogratulować, dla mnie to najładniejsze BMW z tym że 75% poruszających się po drogach nadaje się na złom. Jeżeli ktoś się ze mną nie zgadza, szanuję to bo każdy ma prawo mieć swoje zdanie. A co do e34 z 95 roku za 2000 tys euro to wystarczy wejść na mobile.de i popatrzeć, przed chwilą wchodziłem i jest w czym wybierać.
Opublikowano
---brakło prądu chwilowo i post umknął-pisze raz jeszcze -myślę że nie miałeś nic złego na mysli ,tylko tak wyszło-SIĘ nic nie stało-pozdro-pany wyciągać bety z garaży i przewietrzyć kupry-pogoda-tylko bez palenia gum! :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

Witam! Widzę, że mój post rozgrzał mocno towarzystwo ;-). Może to i lepiej. Kupiłem piękne BMW E-34 z silnikiem M20 ( z tego co się tu zorientowałem tak właśnie się go oznacza ). Jest w idealnym stanie ( a naprawdę miałem już trochę aut, pomimo młodego wieku :lol: i wiem co to znaczy auto w "idealnym stanie" ). Wyposażenia jak na tamte lata: ABS, elktr. szyby przód+lusterka w zupełności wystarczy-mało rzeczy, które mogą się popsuć :D . Auto kupiłem od pasjonata, żeby nie powiedzieć freak'a :D . Jest bez żadnych "dodatków", o których tu już była mowa, w stylu napisów, tudzież innych przyklejanek na zderzakach. Ma oryiginalny, ładny sportowy spojler z przodu na zderzaku i z tyłu na klapie. Moc tyle ile fabryka dała ( + strumienica zamiast kata i filtr stożkowy ). Przebieg ORYGINALNY 237 tys. km Piękny stalowy metalik ( zdjęcia dla zainteresowanych i niedowiarków :D do wglądu.

Wrażenia z jazdy super. Silnik, jak silnik, miałem mocniejsze, ale wyważenie tego auta i idealny stan powodują, ze prowadzi się jak marzenie.

Jeśli chodzi o komentowanie tego, kto jakie auto kupuje i pisanie o tym przez pryzmat kasy to nie skomentuję, bo to po prostu niesmaczne i tyle. Jak ktoś nie umie sobie kupić starszego auta, bo się nie zna i patrzy tylko na rocznik, bo to jedyna rzecz na jakiej się zna to współczuję. ( polecam salon z nowymi samochodami, choć nawet tam jak trafią na łosia to wcisną mu coś, co było już powtórnie malowane ).

Pozdrawiam wszystkim forumowiczów, a szczególnie włascicieli mojego modelu ;-)

Opublikowano
Witam! Widzę, że mój post rozgrzał mocno towarzystwo ;-). Może to i lepiej. Kupiłem piękne BMW E-34 z silnikiem M20 ( z tego co się tu zorientowałem tak właśnie się go oznacza ). Jest w idealnym stanie ( a naprawdę miałem już trochę aut, pomimo młodego wieku :lol: i wiem co to znaczy auto w "idealnym stanie" ). Wyposażenia jak na tamte lata: ABS, elktr. szyby przód+lusterka w zupełności wystarczy-mało rzeczy, które mogą się popsuć :D . Auto kupiłem od pasjonata, żeby nie powiedzieć freak'a :D . Jest bez żadnych "dodatków", o których tu już była mowa, w stylu napisów, tudzież innych przyklejanek na zderzakach. Ma oryiginalny, ładny sportowy spojler z przodu na zderzaku i z tyłu na klapie. Moc tyle ile fabryka dała ( + strumienica zamiast kata i filtr stożkowy ). Przebieg ORYGINALNY 237 tys. km Piękny stalowy metalik ( zdjęcia dla zainteresowanych i niedowiarków :D do wglądu.

Wrażenia z jazdy super. Silnik, jak silnik, miałem mocniejsze, ale wyważenie tego auta i idealny stan powodują, ze prowadzi się jak marzenie.

Jeśli chodzi o komentowanie tego, kto jakie auto kupuje i pisanie o tym przez pryzmat kasy to nie skomentuję, bo to po prostu niesmaczne i tyle. Jak ktoś nie umie sobie kupić starszego auta, bo się nie zna i patrzy tylko na rocznik, bo to jedyna rzecz na jakiej się zna to współczuję. ( polecam salon z nowymi samochodami, choć nawet tam jak trafią na łosia to wcisną mu coś, co było już powtórnie malowane ).

Pozdrawiam wszystkim forumowiczów, a szczególnie włascicieli mojego modelu ;-)

 

NIe to żebym był niedowiarkiem ale możesz mi przesłać zdjęcia na maila??([email protected]) . Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.