Skocz do zawartości

Marcellous

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Świecie

Osiągnięcia Marcellous

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Hej! Dzięki za dobre słowo ;-). To fakt, że kłopoty się zaczynają, gdy jest boczny wiatr, gdy go nie ma auto się prowadzi dobrze, choć jest na pewno bardziej czułe na koleiny niż moje poprzednie ( przedni napęd ). Jesli chodzi o stan auta, to uwierzcie, że jest idealny ( nie jak na ten rocznik, tylko naprawdę idealny ). Zawieszenie git ( nowe amorki itd ). Nie ma żadnych luzów, stuków itp. Musiałbym spróbowac na innych szerokościach gum, ale nie mam ządnych znajomych z szerszymi i to jeszcze od bmw :-(. Chyba podjadę na tą stację diagnost.
  2. Hej! Oponki mam standardowe: 195/65/R15 na fabrycznych alu. Może faktycznie coś by dała jakaś zmiana...?
  3. Dzięki za info. Generalnie nie mam problemów przy jeździe na wprost gdy droga jest ok, wszystko jest cacy. Nawet gdy są koleiny, to troszkę pływa, ale jest to zupełnie znośne i pewnie normalne. Jazda się zaczyna, gdy np. jest boczny wiatr+koleina. Wtady już powyżej 120 zaczynają się ciekawe historie. Ściąga przy przechodzeniu przez koleiny ( np. przy wyprzedzaniu ) dość mocno. Troszkę mnie to wk...ia i nie wiem dlaczego tak się dzieje ( nadmienię, iż amorki idaelne, zawieszenie nic nie stuka nie puka, auto ogólnie sprawia wrażenie bardzo sztywnego ). Pytałem się o ten kąt, bo myslałem, że to może jest ustawialne. Ktoś więc wie może o co chodzi?
  4. Nie ma to jak konstruktywna porada...
  5. Witam! Jak w temacie-chodzi o koła przednie. Jaki ma to wpływ na prowadzenie auta? Czy można to zrobić samemu, czy lepiej nie majstrować przy tym bez speca? Z góry dzięki za info!
  6. Ja kupiłem swoje BMW niedawno ( jako kolejne już auto ). Wcześniej jeździłem włoskimi autami ( Lancia ) i nie dam złego slowa powiedzieć na nie ( ostatni to Kappa 2,4 jtd '00 ). Stylistycznie zawsze mi się podobały i z tego samego powodu kupiłem też BMW ( pomimo ewidentnie "dresiarskich" konotacji marki-przynajmniej w Polsce ). "Piątka" zawsze mi się bardzo podobała, ale przerażał mnie silnik ( spalanie ). Teraz mogłem już sobie na to pozwolić, więc kupiłem sobie taką. Nie ukrywam, ze zachętą był także rzadki już dziś napęd na tylną oś. Inne marki ( w tym Włosi ) robią straszny błąd nie stosując tego rozwiązania, choć rozumiem, że ekonomia ich prześladuje. Tym bardziej cenię BMW, gdyż nie jest to auto wyprodukowane po "najmmniejszej linii oporu", lecz drogie i przeznaczone w sumie dla wybranych ( jako nowe oczywiście ). BMW to przede wszystkim świetne prowadzenie. Jest na pewno coś w tym, o czym już ktoś pisał w tym poście, że auto posiada niezwykły prestiż i wzbudza respekt na drodze. To robi wrażenie. Jako ostatnią rzecz ( last but not least ) wymieniłbym piekne brzmienie 6 cylindrowca. Ten łagodny "bulgot" urzekł mnie od pierwszej chwili, a przy wyprzedzaniu na 3 biegu po prostu mam ciarki na plecach...
  7. Marcellous

    BMW 525 manual

    Witam! Widzę, że mój post rozgrzał mocno towarzystwo ;-). Może to i lepiej. Kupiłem piękne BMW E-34 z silnikiem M20 ( z tego co się tu zorientowałem tak właśnie się go oznacza ). Jest w idealnym stanie ( a naprawdę miałem już trochę aut, pomimo młodego wieku :lol: i wiem co to znaczy auto w "idealnym stanie" ). Wyposażenia jak na tamte lata: ABS, elktr. szyby przód+lusterka w zupełności wystarczy-mało rzeczy, które mogą się popsuć :D . Auto kupiłem od pasjonata, żeby nie powiedzieć freak'a :D . Jest bez żadnych "dodatków", o których tu już była mowa, w stylu napisów, tudzież innych przyklejanek na zderzakach. Ma oryiginalny, ładny sportowy spojler z przodu na zderzaku i z tyłu na klapie. Moc tyle ile fabryka dała ( + strumienica zamiast kata i filtr stożkowy ). Przebieg ORYGINALNY 237 tys. km Piękny stalowy metalik ( zdjęcia dla zainteresowanych i niedowiarków :D do wglądu. Wrażenia z jazdy super. Silnik, jak silnik, miałem mocniejsze, ale wyważenie tego auta i idealny stan powodują, ze prowadzi się jak marzenie. Jeśli chodzi o komentowanie tego, kto jakie auto kupuje i pisanie o tym przez pryzmat kasy to nie skomentuję, bo to po prostu niesmaczne i tyle. Jak ktoś nie umie sobie kupić starszego auta, bo się nie zna i patrzy tylko na rocznik, bo to jedyna rzecz na jakiej się zna to współczuję. ( polecam salon z nowymi samochodami, choć nawet tam jak trafią na łosia to wcisną mu coś, co było już powtórnie malowane ). Pozdrawiam wszystkim forumowiczów, a szczególnie włascicieli mojego modelu ;-)
  8. Marcellous

    BMW 525 manual

    Już za późno, właśnie ją kupiłem i jest piękna! Jest niesamowicie utrzymana ( technicznie także ) i przede wszystkim 100% bezwypadkowa. Fotki zamieszczę jak tylko będę miał chwilę czasu. ( Auta po 1995 -rozumiem, ze chodzi o to z lampami za kloszami, specjalnie unikałem-zwłaszcza po tym jak poczytałem to forum :twisted2: ) Ważne są też kszoty utrzymania, a jednak diametralnie sie różnią od kolejnego modelu. Poza tym, bez wazelinowania posiadaczom E-34 to auto zdecydowanie bardziej mi się podoba, niż to po lifcie. DZIĘKI ZA INFO!
  9. Marcellous

    BMW 525 manual

    Witam! Na początek nadmienię, ze jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o BMW ( do tej pory jeździłem z powodzeniem włoszczyzną ), ale przymierzam się do zakupu auta tej marki ( nęci mnie tylny napęd, ktorego miałem okazję uświadczyć podczas jazdy 750 w automacie ;-). Oczywiście ten egzemplarz sobie podaruję, bo oprócz oglądania swojego auta chciałbym mieć kasę zeby nim od czasu do czasu jeszcze pojeździć... :8) Ale do rzeczy: mam na oku piękne BMW 525 '89 i chciałbym sie dowiedzieć jak wygląda w tym aucie sprawa rozrządu. Czy jest on spięty łańcuchem czy występuje pasek? Z góry dziekuję za odpowiedź. Pozdrawiam użytkowników.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.