Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

 

Jakiś czas temu bylem u mechanika (polecanego ale z oceną wstrzymam się do naprawy usterki) bo lekko zarosilo silnik olejem, ni to wycike ni to...

zrobili wtedy: uszczel. dekla zaworow i podstwy termostatu i pare innych rzeczy. Uszczelnienie nie uszczelka, tylko jakies zaklejenie czyms (zapewniano mnie ze nie ma sensu uszczelki, ze to ,,klejenie" to odbry sposob i nic nie bedzie sie dzialo) Po miesiacu nalot znowu lekko sie pojawil, dokrecili jakas srubke i mowil, ,,oki dotrze sie jest oki, tak ma byc" Dzis po ok. 15 tys po wyglada to tak:

 

http://img526.imageshack.us/img526/9122/dsc034201jo6.jpg

 

 

i jeszcze od kilku dni teremostat wariuje - wskazowka nie jest na polowie jest przed polową :-( wzrasta tylko na postoju, jak jade opada...:-(

 

jechac do nich z reklamacja? i by to naprawiali czy juz udac sie do kogos innego (sprawdzonego) PS

 

czy skonczy sie na uszczelce czy to sprawa glowicy, plnowania itp.?(wyciek, jest lekko od dołu i tak jak na zdjeciu - ścianka)

według Was - co to naprawde może być? ile kosztuje? i co mówić jak będę u jakigokolwiek mechanika? - nie ufam już nikomu i tylko się modlę co by drogo nie było....

Edytowane przez ESOX
Opublikowano
tu może wygląda na nalot.....ale bardziej na dole - jakby w dole zdjęcia (lewy dolny róg zdjęcia)
Opublikowano

no nie wiem jak to opisać

po prostu dół bardziej zabrudzony, bardziej plynnie a ścianka bardziej jak nalot

Opublikowano

Cześć

Mam ten sam problem.

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CG11&mospid=47451&btnr=11_1376&hg=11&fg=10

Mechanik powymieniał mi uszczelki 25 i 17 (gumowa), cieknie jeszcze bardziej niż przed wymianą :mad2:

Kupiłem już drugi kpl uszczelek ale wstrzymam się z wymianą może tu ktoś podpowie jak to zrobić żeby było dobrze?

Doczytałem w TIS, że w kilku punktach powinno się tam nałożyć specjalny uszczelniacz (Three Bond 1209), nie wiem co to za cudo jakie ma właściwości i czym można to zastąpić?

Dodatkowo jest tam opisany jeszcze specyficzny montaż później wstawię rysunek.

 

Pablo

Opublikowano

No i zapomniałem opisać na 100% cienie z tej gumowej uszczelki 17 efekt jest taki jak na zdjęciu kolegi, mi dodatkowo leci olej w dół na sprężarkę klimy i dalej na tył silnika.

Wygląda to bardzo kiepsko :cry2:

No i jeszcze mała uwaga ta uszczelka 25 jest z blaszki pokrytej chyba grafitem strasznie ciężko się to usuwa przy wymianie.

Ja u siebie wymieniałem uszczelkę pod elementami 10 i 18 co jak się okazało było zupełnie niepotrzebne :duh:

Powinna wystarczyć wymiana uszczelki po pokrywą 18 czyli uszczelki numer 17 i 26 (jest dużo tańsza niż cała 25) bo przy ruszaniu dolnej pokrywy może zacząć ciec uszczelniacz na wale 11.

 

Pablo

Opublikowano
musza teraz zrobic na tip-top. Jak cos robic to dobrze i solidnie (nie chce co chwile ta sama rzecza sie zajmowac). Mam teraz małe zaufanie do mechanika (nie znam sie na takich naprawach), chce dowiedziec sie maksymalenie duzo o tej sprawie, co to jest dokładnie?, ile kosztuje?, co wiedziec? itp. Nie chce pojechac i znowu sie naciac.....
Opublikowano
Jakiś czas temu bylem u mechanika (polecanego ale z oceną wstrzymam się do naprawy usterki) bo lekko zarosilo silnik olejem, ni to wycike ni to...

zrobili wtedy: uszczel. dekla zaworow i podstwy termostatu i pare innych rzeczy. Uszczelnienie nie uszczelka, tylko jakies zaklejenie czyms (zapewniano mnie ze nie ma sensu uszczelki, ze to ,,klejenie" to odbry sposob i nic nie bedzie sie dzialo)

 

Zmień tego fachowaca. U mnie w M44 sie lało z pokrywy zaworow i wymienilem uszczelke... kosztowala 35zl... czy to az taki pieniadz zeby na niej oszczedzac podczas wymiany??

BMW 316ti N46B18A '04 - sprzedane

BMW 318ti M44B19 '98 - sprzedane

Opublikowano
oddałem do innego mechanika. Pozyjemy zobaczymy. Mam nadzieje, że bedzie oki. Jak skończe zdam relacje co i jak i jakie koszty + gdzie naprawiłem i co zle zrobili poprzednicy
Opublikowano

w tamtym roku oddalem auto do warsztatu ze wzgledu na wyciek oleju z pokrywy rozrzadu wlasciwie poszla jedna gumowa uszczelka w gurnej czesci warta 20zl .(16-17na TIMING CASE)Koszt robocizny +uszczelki komplet nowych o.k1000 zl . oczywiscie cieknie dalej .pytanie kture mnie meczy ..czy ktos wie czy mozna je wymienic bez zdejmowania glowicy?

sory za bledy

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
mam ten sam problem ale zrobię to sobie sam bez pomocy mechaników to nic strasznego kilka śrubek, uszczelek trochę silikonu . może ma ktos namiar na dobre uszczelki do silnika m43???
Opublikowano

Ja kupowalem w opolu orginalne do bmw ale nie w BMW:

uszczelka glowicy 139 zl

uszczelka pokrywy zaw.38 zl

uszczelka 16,17. 26zl i19 zl

zimering 38zl

sruby glowicy 88 zl

uszczelka pokrywy roz.(jest to metalowa uszczelka czasami w 1czesci )

I mysle ze tu musi byc uszczelniacz .

dochodzi jeszcze uszczelka kolektora ssacego i wydechowego120 zl

ORAZ DOBRY MECHANIK ale mozna prubowac samemu niekiedy lepiej bo tak nieboli jak ´cos niewyjdzie :doh: :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.