Skocz do zawartości

....ta zielona końcówka wtrysku - ma się ruszać?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Dzisiaj wymieniłem uszczelki pod kolektorem ssącym w 320i E36, musze przyznać że jest to najgorsze (zaraz po wymianie filtru kabinowego z klimą) do wymiany dla średnio-zaawansowanego amatora dłubania ;-)

Niestety miewam kłopoty z kręgosłupem (bóle) i przy podnoszeniu kolektora oparłem się na listwę wtryskową i niestety uszkodziłem wtrysk nr 2 (od przodu auta licząc). Uszkodzenie polega na połamaniu tej zielonej końcówki.

1. Czy można założyć taką końcówkę, czy raczej musze wymienić wtryskiwacz?

2. Gdzie dostanę taką końcówkę?

 

Dodatkowo coś zauważyłem - 4 wtryskiwacze mają tą końcówkę całkowicie nieruchomą, 1 wtryskiwacz ma ją obracającą się wokół własnej osi, no i niestety nie mogłem sprawdzić jak to było z tym który ukruszyłem..... CZY TA KOŃCÓWKA MA BYĆ RUCHOMA CZY RACZEJ OSADZONA NA STAŁE W JEDNEJ POZYCJI - NO I O CZYM ŚWIADCZY TAKI STAN WTRYSKIWACZA?

 

Przypomnę tylko że całą robotę wykonałem w celu poprawienia tych falujących obrotów z którymi walczę już zgoła 5 miesięcy.... :/

Opublikowano
napisz na gg mój numer 2586233 (caly czas nie widoczny) to ci pomogeę ogarnąć temat falowania wolnych obrotów

 

Napewno ten nr GG? Katalog wyrzuca mi błąd użytkownika. Poza tym dopisałem ręcznie i napisałem do Ciebie ale nie odpisujesz.....więc może coś nie tak z tym numerem? ;-)

Opublikowano
witam jestem na forum od jakiegos czasu i czesto spotykam sie z problemem "falujacych obrotow "mysle ze moderator powinien stworzyc jakis dzial na ten temat bo jak widac ostatnio to jakas plaga w naszych bemkach pozdrawiam
Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano

No i jest tak:

 

- wymieniłem wtryskiwacz, ten plastik kosztował bagatela 200 pln.... masakra, bo musiałem kupić całą listwę wtryskową używaną :(

- uszczelniłem wszystko przy kolektorze ssącym, poprzez wymianę na nowe wszystkich oringów

- zrobiłem profilaktycznie reset DME

- silnik chodzi troche inaczej, nie ma falowania obrotów, jest za to telepotanie silnikiem, inaczej tez wkręca sie na obroty, wydaje mi sie ze ma wieksze przyspieszenie.

 

narazie pasuje, bo porażka z wtryskiem osłabiła moje ego mechanika-amatora :/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.