Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam posiadam e34 z 91r z gazem.ostatnio podczas jazdy autko szarpało a gdy sie zatrymałem to zgasło i długo musiałem krecic zeby odpaliło, zajrzałem pod maske a tam cały silnik w kropkach białych i niski poziom płynu w chłodnicy po dolaniu iprzejechaniu ok10 km znowu spadł prawie do zera, mam pytanie czy moze ktos miał takie objawy acha jeszcze jedno przy zaczepach chłodnicy u góry było wilgotne i w tych miejscach na macie pod maska tez na przewodach wycieku nie ma
Opublikowano
Sprawdź jak wygląda olej na bagnecie pomiarowym poziomu oleju. Druga sprawa jak wyglądają spaliny. Sprawdź czy podczas pracy nie pluje cieczą. Według twojego opisu wygląda na walniętą uszczelkę pod główką. Problem z rozruchem stanowi przedostający sie płyn i zarzucający świece. Obstawiam uszczelkę.
Opublikowano
wczoraj gdy odkryłem korek to płynu było tyle ze az sie wylewało a po 5 godz jezdzenia było juz do połowy zbiorniczka i dzis biały dym leciał z wydechu po odpaleniu to znaczy ze uszczelka oleju nie przybywa sprawdzałem
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
białego nalotu nie ma na bagnecie ale za to silnik sie szybko ,rozgrzewa a ogrzewanie słabe i nigdzie nie kapie płyn ,dywaniki tez suche.próbowalem odpowietrzyc ale na poczatku leciał plyn z babelkami przez jakies 2 minuty a pózniej juz nic nie leciało nawet przy wysokich obrotach zaden płun juz nie leciał a zbiornik wyrównawczy do połowy czy jeszcze jest zapowietrzony a moze juz odpowietrzony iczy prez korek moze sie zapowietrzyc
Opublikowano

Odpowietrzanie mojego M20B25 trwa jakąś godzinke, nie wspominając że odpowietrza się w dwoch miejscach ;)

 

Pozdro Michał525i.

Pozdrawiam wszystkich chorych na tzw chorobe BMW :)

http://img500.imageshack.us/img500/4504/06102004bmwe34series5m5resize3.jpg

Opublikowano
Warto sprawdzić świece. Z opisu wynika, że może być wydmuchana uszczelka pod głowicą (warian łagodny) albo pęknięta głowica. Zerknij koniecznie na korek od oleju, na bagnecie "zupa" może nie być widoczna. Natomiast jeśli ciągnie płyn do komory spalania, to praca będzie lekko szarpana a na świecy pojawi się grubszy nagar.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.