Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niestety wymienia sie dość tródno - problem polega na rozkręceniu - rysunek w książce nie jest czytelny i kiedy to robołem u siebie niestety zniszczyłem piaste :oops:

Rozwiązaniem był zakup wachacza z piastą półosią etc etc ( w dobrej cenie :-) ) i przełożenie- a ta przekładka jest jak najbardziej do wykonania samemu.

 

Pozdro.

 

ops Ty masz 320 wiec z tyłu są bębny - tam sprawa może wyglądać troszke inaczej - ale i tak zachęcam do poszukania używek - może przy okazji zmienisz oba koła na tarcze ?

Opublikowano

Troszkę źle mnie zrozumiałeś - tam jest troszkę upierdliwe zabezpieczenie przed odkręceniem nakrętki - wiadomo jak to przy tarczy temperatura te sprawy - jeśli ktoś tak jak ja wtedy - nie wie jak to jest dokładnie zbudowane i podejdzie do sprawy siłowo może zniszczyć piastę.

Ja po prostu miałem wtedy okazje nabyć cały wahacz w dobrej cenie wiec poszedłem po najmniejszej linii oporu.

Powinieneś spróbować rozkręcić - jeśli się uda bez większych problemów to dla czego nie miałbyś zmienić ? Mi po prostu to nie szło wiec poradziłem sobie inaczej.

 

 

Pozdro.

Opublikowano

witam.

juz po klopocie, nie bylo problemu

zalatwilem sciagacz hydrauliczny.

z odkreceniem sruby na przegubie nie bylo problemu, kulcz 1,5m i na sile poszlo. potem juz tylkosciagniecie piasty, potem zabezpieczenie, i na koncu lozysko, no i oczywiscie w miedzyczasie odkrecenie przegubu calego od dyfra, skladanie w odwrotnej kolejnosci.

po naprawie poprawa niesamowita, jnuz nie szumi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pozdro Adrian

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.