Skocz do zawartości

problem z zapalaniem na ciepłym silniku!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!! mam problem z moim bmw e39 525tds touring :mad2:

czasem gdy chcę zapalić na ciepłym silniku to mam z tym problem długo kręci i nic :?: jak dodam gazu i przez chwile go przytrzymam to zapala, ale diesel powinien chyba od razu zapalić? jaka może być tego przyczyna ? :modlitwa:

Opublikowano
Hmm czyzby pompa zaczęła szwankować?? Wiem że to jeden z głownych objawów tego ze pompa siada, kiedyś sprawdzalismy z kolegą diesla on sie znam ja nie, i tak wlasnie sprawdzal czy pompa sprawna jest na cieplym jak dlugo kreci albo zapla ciezko to pompa :mad2: jesli sie nie myle
Opublikowano
Hmm czyzby pompa zaczęła szwankować?? Wiem że to jeden z głownych objawów tego ze pompa siada, kiedyś sprawdzalismy z kolegą diesla on sie znam ja nie, i tak wlasnie sprawdzal czy pompa sprawna jest na cieplym jak dlugo kreci albo zapla ciezko to pompa :mad2: jesli sie nie myle

 

Myślę że masz racje.Może nie cała pompa ale "głowiczka".Chodzi o tą z której wychodzą przewody z pompy wtryskowej na wtryski.

Opublikowano

problem dotyczy praktycznie wszystkich tds ze sporym przebiegiem, powoli siada pompa wtryskowa. pomaga cudo z allegro, które włącza świece żrowe przed kazdym odpalaniem- wtedy odpala jak na zimnym czyli od dotknięcia-;)

u mnie np na zimnym odpala od dotkniecia a na cieplym po ok.2-3 sek

ale mi to nie przeszkadza, gdybym musiał piłowac z 10 s to byłoby juz gorzej

Opublikowano
Jeśli chodzi o to cudo to dał bym sobie spokój.Jeśli ma tak kombinować to nie ch odłączy czujnik temperatury i świece za każdym razem będą się zapalały czy to na zimnym czy na ciepłym silniku i efekt będzie taki sam jak z cudem,ale nie musi wydawać sianka i wszystko będzie działać jak ze sprawną pompą.
Opublikowano

własnie kolego Łapka bez sensu, bo jakby to było odłączone na stałe to silnik cały czas by ci chodził jakby był zimny.

istotą tego cuda z allegro jest to, że przy zapalaniu oszukuje on komputer, ze silnik, jest zimny a po zapłonie natychmiast przywraca normalne parametry sterowania

Opublikowano
a tu akurat popieram kolegi Lapka ! W trzech TDSach odpiołem wtyczkę i od dwóch lat chodzą idealnie . Opisałem to kiedyś dokładnie na forum to mi się dostało "że chcę kolegów naciągnąć na koszty bo będzię duże zużycie paliwa" a np.moja omega 2,5TDS AUTOMAT !!!!!!!!! do dzisiaj pali 10litrów w MIEŚCIE a koledzy chwalą się że nie schodzą poniżej 12 l. a mają skrzynie ręczne . Odepnij wtyczkę nic to nie kosztuje a jak się po kilku dniach nie sprawdzi to podepniesz ją spowrotem .
Opublikowano

hmmm...

w sumie co szkodzi spróbować...

chociaz nie chce mi sie wierzyc że odpiecie tego czujnika nie bedzie powodowało zwiekszonego apetytu na paliwo :cry:

Opublikowano
czwarty wtysk ten z kabelkiem pod nim jest ta czujka i ta wtyczka poznasz po tym że z modułu świec żarowych (czarne pudełko pod kolektorem) wychodzą kabelki do poszczegulnych świec a akurat w tym miejscu z jednej dziury wychodzą dwa kabelki jeden idzie do świecy a drugi troszka w prawo do tego czujnika. w BeeMach można z trudem ale jednak idzie włożyć tam rękę i wtyczkę odbezpieczyć i zsunąć . Powodzenia i daj znać jak to będzie spisywać się u Ciebie
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
i nie napisał.........:(

BMW - Będziesz miał wydatek...niestety prawda

TDS - Trudno Dojść Sedna... oj bardzo

myślisz że BMW to dobre auto - przesiądź sie na Toyotę...zobaczysz jak się myliłeś

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.