Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam mam zamiar kupic drugie e 30 i nie wiem z jakim silnikiem intyeresuje mnie 2,5l albo 2,7l nie wiem który silnik jest lepszy.
Opublikowano

Najpierw wypadaloby zebys dowiedzial sie o silniku 2,7litra i uzyl funkcji :search: :search: w wyszukiwarce na tym forum wpisz "ETA" lub "325e" - nie ma sensu kolejny raz pisac tego samego....

 

325e bez przerobek jezdzi minimalnie lepiej od 320i :D Ale spalanie w tym modelu jest niewiarygodne :shock: pali jak 318i. Jezeli masz zamiar grzebac przy tym silniku to bierz 2,7litra , jesli kupowac i odrazu jezdzic to tylko 325i :!:

 

PZDR

Opublikowano
kumpel mial taki silniczek i mu pali ok 18l/100km przy mieszanej jezdzie :/ I autko sprzedal

 

Mialem ETE i spalanie przy zdrowym silniku wyglada tak:

 

trasa: od 6 :shock: do max 8litrow/100km (przy pelnym bucie do max 160-180km/h)

miasto: od okolo 8-9 do 10-11 max (ale naprawde trzeba bylo sie wysilac w miescie zeby spalic 11l/100km)

 

Spalanie moglo wzrosnac niz podane wyzej ale tylko na krotkich odcinkach i niedogrzanym silniku, oczywiscie dane na PB i seryjnym silniku.

 

W skrocie bardzo mily silniczek o charakterystyce TURBO DIESLA zasilany benzyna :cool2: podatny na tunning mechaniczny - spory zapas mocy :mrgreen:

Opublikowano

za sam swap silnika m50b25 zaplacisz 5-6 tys. zl wiec chyba tez nie o tej cenie mowisz.

a nikt nie sprzeda tanio gotowej e30 325 z silnikiem m50 bo po co? jak jest okazja tzn ze cos jest nie tak :lol:

 

szukaj zwyklej 325 m20b25 170 konnej nie skazonej gazem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.