Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Po odpaleniu na zimnym motorze moje 530i V8 telepie jak cholera -jednak na obroty wchodzi normalnie- i dzieje się tak dopóki nie złapie temperatury, potem problem kompletnie zanika. W momencie gdy, na zimnym silniku, wkręcałem ją na obroty przy opadaniu słychać cos dziwnego (krótki syk) w kolektorze, kolega sugerował jakieś problemy z przepustnicami. Proszę kozaków od fałek o pomoc. Pozdrawiam forumowiczów.
Czy ktoś zamawiał BMW?
Opublikowano

Hej,

Zobacz czy nie ubywa oleju-jak tak to moze separator sie konczy-silnik zasysa olej i potem splyw on do swiec i stad moze problem z rozruchem rano!

Pozdro

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano
tez tak mam wymienilem wszystko do okola dzieki radom kolegow z forum i nic sie nie zmienilo poza ubytkiem w kieszeniu rzedu kilku tys. wiec lepiej sie nie czepiaj :twisted2:
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
Yo dv. Piszesz, że masz to samo, po podpięciu do kompa nic nie wykazało? Zaczynam się obawiać, że problem jest w chuj poważny. Buja nim jakby na 4 gary, świece mają rok zdjąłem je są ok i czysto tam, i cewki mierzyłem (sprawdzałem oporność wszystkie w granicach 1.2 Ohma, względem środkowego bolca opornosć rzędu Mega Ohm ale nie sprawdzałem induktorem tylko zwykłym miernikiem. Odpalam telepie napiera benzolem z wydechu jak ja wkręce po opadnieciu obrotów chazia git i po chwili ten syk i [BAD]. Potem złapie temperatury i jest git. Umówiłem się na kompa do Wrocka , mam nadzieje że coś pokaże i że to jakis czujnik. Mój skype to maxtoto112 - podaj po linii to coś pogadimy.
Czy ktoś zamawiał BMW?
Opublikowano
mnie to juz nie interesuje szkoda kasy jak pozniej jest dobrze komputer niczego nie wykaze szkoda jechac sprawdz sobie wlot powietrza a szczegolnei ta rure elastyczna wchodzaca do przepustnicy tam czesto jest od dolu na zgieciu dziura ale to i tak nic mi nie pomoglo jak sie rozgrzeje to jest ok a przez 20s po odpaleniu auta z rana ma nie rowno pracuje ale jakby pracowal na cztery gary to by nim telepalo pewnie ci sie wydaje ja tam zauwazylem roznice po wymianie sond na oryginalne reszta mi w niczym nie pomogla nawet rozbieralem membrany podcisnienia podmienialem cewki przyplywki komputery i nic wiec lepiej nie ruszac
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.