Skocz do zawartości

problemy z odpalaniem. na zimnym silniku nie trzyma obrotów.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jest to moje BiEmDabliu E32 735iAL

Problem jest tego typu że wszystko było OK dopóki nie strzelił mi gaz.

Od tamtej pory mam problemy z odpalaniem i nie trzyma mi obrotów na zimnym silniku ani na benzynie ani na gazie. Mało tego, musiałem otworzyć mechanicznie przepustnice żeby na ciepłym mi nie gasł.

Sprawdziłem szczelność i nie ciągnie nigdzie lewego poietrza,

przepływomierz jest dobry, silniczków krokowych chyba ze 4 już wymieniłem. I nic. Co to jeszcze kurde może być ?

Za wszystkie sugestkie i wskazówki z góry dzięki.

:mad2:

Opublikowano
Jezeli na lpg jest tak samo ,to przeplywke zostaw w spokoju.Skup sie na poszukiwaniu nieszczelnosci w dolocie.Sprawdz trzy wezyki od podcisnienia pod kolektorem ssacym,uszczelki pod kolektorem,zaworek zwrotny na wezu od serva(jesli masz podcisnieniowe),cienki wezyk ktory wychodzi od grubego weza (tego z pokrywy zaworow do gumowego dolotu),uszczelke pod deklem zaworow, stan samej klapy przepustnicy(czy nie odksztalcona). Wiem ze sprawdziles juz szczelnosc,ale proponuje zrobic to jeszcze raz na spokojnie. Napisz jaka masz ta instalke LPG i jaki rodzaj przepustnicy (linka czy elektryk)

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Dzięki za porady.

Jutro zabieram się do roboty według Twoich wskazówek.

Lpg Landi Renzo no i wiadomo zwykły nie sekwencja.

Przepustnice mam na lince.

 

Dzięki i pzdr. . .

Opublikowano

I jeszcze jedno.

Kiedy wyciągam wtyczkę z silniczka krokowego to nie ma żadnej reakcji.

Nie wiem czy mi się dobrze wydaje, ale wydaje mi się że silnik powinien przestać pracować w tym momencie, tak się dzieje przynajmniej jak wyciągam wtyczkę z przepływomierza.

Opublikowano
Sprawdz na poczatek to o czym pisalem. I koniecznie reset sterownika :!: Kazde wypiecie czegokolwiek podczas pracy silnika, pozostawia bledy w kompie :!: Po resecie daj mu popracowac na PB,najlepiej pojezdzij i "pomęcz" go troche.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Dzięki za porady.

Jutro zabieram się do roboty według Twoich wskazówek.

Lpg Landi Renzo no i wiadomo zwykły nie sekwencja.

Przepustnice mam na lince.

 

Dzięki i pzdr. . .

 

Zalatw sobie jakis preparat w spray-u do sprawdzenia tych nieszczelnosci ,typu "samostart" lub nawet sama PB.Zapal silnik i spryskaj podejrzane miejsca,obserwuj czy silnik reaguje na obroty. I wyreguluj z powrotem ta przepustnice co podciagnales obroty.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Witaj,

 

Ja bujalem sie ze swoja poprzednia Beemka E32-EML, przez 1.5 roku. Na zimnym nie chiala chodzic- magig ja co jakis czas ustawil (skasowal bledy) i pomagalo na dwa odpalenia a potem znowu zonk. Na koncu okazalo sie, ze gazownicy uszkodzili odme przy montazu gazu tylko, ze nikt na to nie wpadl, ja znalazlem to przypadkowo, kiedy chialem ja przeczyscic. Proponuje Ci rowniez sprawdzic ja , bo objawy wskazuja na obecnosc lewego powietrza, sprawdz rowniez gume laczaca przeplywke z przespustnica! Na zewnatrz moze wygladac ok, ale od srodka moze byc spekana!!

Pozdro

DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Hey DEF

 

Dzięki za sugestie, ale czy mógłbyś troszkę bliżej napisać mi otej odmie ?

Bo aż tak dalece znawcą w temacie nie jestem.

 

Dzięki i pozdro :|

Opublikowano

Wlasnie do weza odmy (nr 13) podlaczony jest jeszcze jeden maly wezyk ktory nie jest pokazany na schemacie w linku byc moze to wlasnie on sie odpia i temu samochod kuleje. Najlepiej wyjmij ten waz (nr 13) i sprawdz czy nie ma w nim otworu o srednicy ok. 5 mm jezeli jest to znajdz ten maly wiezyk poskladaj calosc i powinno gonic...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=13_0167&hg=13&fg=15

Szukasz czesci do swojego BMW??


Pisz na gg 1211423!!!

Opublikowano
Wlasnie do weza odmy (nr 13) podlaczony jest jeszcze jeden maly wezyk ktory nie jest pokazany na schemacie w linku byc moze to wlasnie on sie odpia i temu samochod kuleje. Najlepiej wyjmij ten waz (nr 13) i sprawdz czy nie ma w nim otworu o srednicy ok. 5 mm jezeli jest to znajdz ten maly wiezyk poskladaj calosc i powinno gonic...

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=13_0167&hg=13&fg=15

 

Czyli ten o ktorym pisalem w moim pierwszym poscie :) Cyt. "cienki wezyk ktory wychodzi od grubego weza (tego z pokrywy zaworow do gumowego dolotu)"

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano (edytowane)

Hej,

Przy okazji dokonczmy ten temat:

 

calosc tych cienkich i grubych wezykow to tzw. ODMA! Przez nie zasysane sa ponownie do silnika, roznego rodzju niedopaly, opary itp.

 

W mojej Beemce miala ona troszke inna konstrukcje-wezyk wychodzil centralnie z pokrywy zaworow i szedl bezposrednio do kolektora ssacego.

 

Na rysunku numer 13, 14, 15. rysunke dotyczy aut z EML.

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=GB31&mospid=47344&btnr=13_0192&hg=13&fg=15

 

Z doswiadczenia wiem, ze odma jest czesto bagatelizowna lub wogole pomijana i stad czasami problemy-dlugie problemy-caly dolot sprawdzony, wymienione elementy gomowe a silnik dalej kuleje. Odma tez jest w ukladzie dolotowym i co najistotniejsze juz ZA przeplywka i moze ssac lewe powietrze jak jest dziurawa, zle polaczona.

 

Pozdro

DEF

Edytowane przez DEF

JDM FORGED EVIL 446KM @ FLYWHEEL

http://imageshack.us/g/1/9961312/

JDM EVO 6 TME

http://imageshack.us/g/1/9933589/

JDM V3-LIMITED TYPE R FORGED 2.2860cc STROKER

http://imageshack.us/g/1/9861689/

E63 630i

http://imageshack.us/g/1/10087309/

Opublikowano

Panowie !!!!

 

Pełen sukces :clap:

 

Sposób z samostartem okazał się rewelacyjny.

Znalazłem nieszczelność, okazało się że jest na przepływomierzu, w tym miejscu gdzie ta tuleja, w której jest klapka i antywybuch, przymocowana jest do przepływomierza za pomocą trzech małych imbusików. ktoś kiedyś już tam grzebał i uszczelnił silikonem, podczas strzału silikon wypadł i tam ciągnął.

 

A ja od grudnia :duh: jeździłem po "pseudomechanikach" którzy wymyślali różne historie ale żaden nie wpadł na to żeby sprawdzić szczelność w ten sposób.

 

Wielkie dzięki dla wszystkich którzy odpowiedzieli....

 

:cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.