Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Czy ktos wie jak ustawic rozrzad w E38 ? Robiłem kapitalke i po ustawieniu rozrzadu na znakach auto odpalilo bez problemu po pierwszym razie ale w silniku slychac jak by soc obcieralo jakies stuki w prawej glowicy. Nie wiem czasem czy ta prawa glowica nie powinna byc ustawiona w innym połozeniu walu ? Jest tam jakies oznaczenie 45* . Czy ktos wie o co chodzi?
  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano
Schemat rozrządu a ustawienie niestety to dwie różne sprawy. Do ustawienia jest "specjalny" przyrządzik nawet jest na tych rysunkach. Jego cena powala 899zł za kawałek plastiku:). Oczywiście że da się ustawić bez niego ale jest troszkę zabawy ja właśnie dziś wkładam nowy silniczek, i też mnie niedługo czeka rozrząd. Mam nadzieje że się uda.
Opublikowano
Ja nie urzywam blokad nigdy ani w takim ani w m50. Co najwyrzej poziomice. Zawsze trzeba po pierwszym ustawieniu ręcznie przekręcić motor do okoła i skorygowac ustawienia, poto w deklach są te korki, żeby wsadzić klucz, szczegulnie w silnikach z vanosem.
BMW sie nie psuje
Opublikowano

witam

dwie wieści dobra i zła

dobra niewłaściwe poskladanie rozrządu kończy sie tylko jednym :!: wszyscy wiemy czym

zła jeśli coś trze lub klepie to prawdopodobnie wałek rozrządu lub szklanka

lub nie właściwie naciągnięty, założony łańcuch

 

wał zawsze ustawia sie w jednej pozycji (zazwyczaj jest blokada) i nie ma znaczenia i le jest cylindrów i jaki to jest układ

 

jeśli to jest V to znaki są w takim samym miejscu na obu głowicach i powinny być składane na blokadach ale da sie i bez

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.