Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wiatm.

Szukałem na forum ale nie mogłem znalezc...Macie moze namiary na jakiegos dobrego gazownika na dolnymsląsku - najlepiej Lubin,Legnica,Wrocław...

Dzwoniłem do paru z autogieldy - najkorzystniej wychodzi chyba CITO auto-gaz na Grabiszyńskiej we Wrocławiu - znacie moze??

proponował instalację Tomasetto za 3300!!

Edytowane przez wysoki_22
Opublikowano

Witam!

Ja tam instalowałem instalacje sirocco (sekwencja) do M20B20 w e34. Było to w listopadzie 2005. Jest założona dobrze czas instalacji to było około 10 godzin, namęczyli sie trochę z wierceniem (metalowy kolektor) i konfiguracją. Były drobne problemy z dostrojeniem (szarpało przy przełączaniu). Poza tym po roku pojawił się wyciek płynu chłodniczego w miejscach gdzie wstawili swoje trójniki w układ chłodzenia (wymiana zacisków na nowe załatwiła sprawę). W sumie w ciągu półtora roku eksploatacji (prawie 40000 km) byłem u nich w serwisie około 10 razy. 4 wizyty obowiązkowe (pierwsza po 1000km 3 co 10000 km), 4 razy w ciągu pierwszych 3 miesięcy - problemy z szarpaniem przy przełączeniu, nie "szła" tak jak powinna, raz w sprawie cieknących wężów i raz w sprawie spalonego brzęczyka :D Auto praktycznie nic nie straciło na mocy (Vmax jak w katalogu). Ogólnie jestem zadowolony i chyba spisali się nieźle (to była pierwsza rzędowa 6 z metalowym kolektorem jaką robili), mówili że wcześniej robili tylko rzędowe 6 z plastikiem i tam jest mniej problemów. Podsumowując jest ok, ale mogłoby być lepiej (trochę denerwujące częste wizyty na początku eksploatacji). btw ja za swoja instalke dałem 4000.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Opublikowano
tez teraz jestem na etapie myslenia o gazie do m20b20 , ale : auto praktycznie dostalem za darmo - tylko opłaty z DE, instalacja gazu za 4 tys. raz, ze sie nie oplaca dwa ze mnie nie stac, obecnie jezdze w vw vento (2l ) od 4 lat na gazie bez sekwencji ( zwykly z komputerem gaz ) i od kiedy mi zalozyli nie mialem zadnego problemu ( pomijajac wycieki z trojnikow plastikowych ) , zastanawiam się wiec czy takiego samego nie zalozyc do bmw i jak juz bede zakladal to w tym samym miejscu : Bolesławiec przy ul. Wróblewskiego.
Opublikowano
Wiatm.

Szukałem na forum ale nie mogłem znalezc...Macie moze namiary na jakiegos dobrego gazownika na dolnymsląsku - najlepiej Lubin,Legnica,Wrocław...

Dzwoniłem do paru z autogieldy - najkorzystniej wychodzi chyba CITO auto-gaz na Grabiszyńskiej we Wrocławiu - znacie moze??

proponował instalację Tomasetto za 3300!!

Swego czasu na grabiszyńskiej znalazłem dwóch gazowników.

jedni za wiaduktem i CPN-en (na przeciw zajezdni tramwajowej, kiedyś byli na strzegomskiej) - trochę drodzy. Drugich nie sprawdzałem, ale przez telefon to byli dziwni i sobie odpuściłem. Montowałem w ADAR na szpaczej (inst. zenit i jest OK, firmę znajszesz w googlach). Dobrze montują też instalki na Kochanowskiego we WRocar, też polecam google). I nie żałuj 200 pln na tańszą bo potem robi się kupa. Tak samo jak z gazownikami, dobrą instalkę potrafią paprać.

Pozdrawiam

Darek

Opublikowano
W Lubaniu (między Zgorzelcem a Jelenią) jest firma gdzie naprawdę są dobrzy fachowcy od gazowania aut. Jak Cię będzie interesowało to dam ci konkretne namiary. To się wszystkiego dowiesz.

 

Pewnie firma "DOMINO" ?? :norty:

Opublikowano
DOMINO ? Nigdy w życiu!!! Nie polecam...

 

Slyszalem ze okres oczekiwania to nawet 1-2 miesiace :lol: W ostatnim czasie widzialem dwie instalki zalozone przez niego w silnikach V8 4,0 oczywiscie BMW - w autach nie czuc zadnej roznicy ze smigaja na gazie :mrgreen: Jedna to polski STAG, 2-ga cos zagranicznego - nie ma z nimi zadnych problemow :D wszystko ladnie zestrojone..... jeden znajomy ma w R6 M52B25 i tez nie narzeka.....

 

Razyel chyba nie chodzi Ci o zaklad na ulicy Zawidowskiej ?

 

 

PZDR

Opublikowano
Witam!

Ja tam instalowałem instalacje sirocco (sekwencja) do M20B20 w e34. Było to w listopadzie 2005. Jest założona dobrze czas instalacji to było około 10 godzin, namęczyli sie trochę z wierceniem (metalowy kolektor) i konfiguracją. Były drobne problemy z dostrojeniem (szarpało przy przełączaniu). Poza tym po roku pojawił się wyciek płynu chłodniczego w miejscach gdzie wstawili swoje trójniki w układ chłodzenia (wymiana zacisków na nowe załatwiła sprawę). W sumie w ciągu półtora roku eksploatacji (prawie 40000 km) byłem u nich w serwisie około 10 razy. 4 wizyty obowiązkowe (pierwsza po 1000km 3 co 10000 km), 4 razy w ciągu pierwszych 3 miesięcy - problemy z szarpaniem przy przełączeniu, nie "szła" tak jak powinna, raz w sprawie cieknących wężów i raz w sprawie spalonego brzęczyka :D Auto praktycznie nic nie straciło na mocy (Vmax jak w katalogu). Ogólnie jestem zadowolony i chyba spisali się nieźle (to była pierwsza rzędowa 6 z metalowym kolektorem jaką robili), mówili że wcześniej robili tylko rzędowe 6 z plastikiem i tam jest mniej problemów. Podsumowując jest ok, ale mogłoby być lepiej (trochę denerwujące częste wizyty na początku eksploatacji). btw ja za swoja instalke dałem 4000.

Mam ten sam silnik i prośbę:

Napisz dokładnie jaką masz instalację, tzn. jaki reduktor jakie wtryski i jaką masz ustawioną temperaturę przełaczania na gaz.

Gaziarze mówią, że z tym silnikiem są pewne komplikacje i jeśli tobie wszystko gra warto im przytoczyć twój przykład.

pozdro

http://images22.fotosik.pl/34/375df5381f18b28am.jpg

Moja śliczna była..........teraz w Gliwicach

Opublikowano

U mnie założone jest coś takiego:

http://www.agcentrum.com.pl/sirocco.php

 

Komputer sterujący wtryskami gazu już nie najnowszy, teraz są lepsze rozwiązania. Model Sirocco o oznaczeniu SSW-ZJ220

Wtryski Matrix (zintegrowane listwy 2x4, więc mam 2 wtryski w zapasie)

W mojej instalacji jest reduktor KME GOLD, gazownicy sami taki zamówili, stwierdzili że będzie lepszy niż ten co jest tam w zestawie.

Napisz, co Ci gazownicy powiedzieli w czym tkwi problem, czy w mechanicznej instalacji czy może już w samej konfiguracji instalacji gazowej i jej współpracy z komputerem sterującym wtryskami benzyny. Nie wiem jaki komputer sterujący jest u Ciebie, ja mam Motronica 1.3 w twojej pewnie jest coś starszego i może w tym tkwi problem. Jeśli zaś problem jest w tym, że nie wiedzą jak to zamontować, mogę porobić zdjęcia i zamieścić. U mnie wtryskiwacze gazu są zamontowane w dolnej części kolektora dolotowego, więc wężyki gumowe od listwy do wtryskiwaczy są najkrótsze jakie mogły być. Jest to bardzo ważne dla poprawności działania instalacji. Im wężyki krótsze tym mniejsze opóźnienie w czasie reakcji silnika na wciśniecie pedału gazu. Temperature przełączania mam ustawioną na 55 stopni. Jak miałem niższą to się silnik przy przełączaniu dusił.

BMW i wszystko jasne :)


Least and most powerful of the '89:

http://imageshack.us/g/11/dsc0001gw.jpg/

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.