Skocz do zawartości

E-34 BMW 525i - machanicy nie wiedzą!!! problem z odpalaniem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Posiadam BMW 525i z 90' z LPG

 

Autko jako tako spisuje sie bez zarzutów.

 

Już przed laty raz na miesiać miała klopot odpalić ale jak paliła to wszystko grało .

 

Ostatnio mam czeste prblamy z odpalaniem !!

 

 

Beta zawsze odpala na BENZYNIE ( potem przyciskam pedal gazu o wskakuje przy obrotach na LPG )

 

 

Jak już odpali to prauje bez zarzutu .obrotki równe, pracuje doskonale.

 

Ale ma problem z odpalaniem ; zimna , czasami kłopot,

ciepła, odpala normalnie z małym

 

Autko zapalone,,, wygaszam silnik próbuje odpalić : BEZPROBLEMU

czekam 5 minut, pali bez problemu.

 

Natomiast po upływie 20 min postoju ma znów KŁOPOT zapalić.

 

WYMIENIŁEM :

 

- FILTR PALIWA,

- FILTR POWIETRZA,

- świece NGK,

- kopulka i palec BOSCH

- czujnik TEMPERATURY

 

 

Dalej to samo ... po chwili stania ma klopot odpalić ( oczywiście na BENZYNIE )

 

Pompa paliwa jest ok. ciśnienie jest.

 

Kolejny ,mechanik mówi o REGULATORZE CIŚNIENIA PALIWA.

napewno wymienie .

 

CZy ktoś z WAS mial podobny problem ???

 

Co robić ..mechanicy sami nie wiedzą.

 

POMOCY !!!

 

THX za odpowiedzi

Opublikowano
Manometr i sprawdzić czy ucieka ciśnienie benzyny, jak tak to zawór zwrotny nie trzyma i zanim pompka nabije ciśnienie na listwie trochę musisz nakręcić . P.S. zmień mechanika jak nie wie takich podstaw
Oleje i płyny Pentosin 0694679252 Maciek
Opublikowano

mialem podobny problem jak mowisz w m20b20. opisze ci go.

gdy fura stala np cala noc odpalilem bez problemu ale po minucie pracy na jalowym biegu odrazu gasl. nastepne odpalenie juz nie bylo takie latwe bo musialem dosyc dlugo krecic aby zaskoczyl. jak juz zaskoczyl to moglem go gasic i odpalac do woli. ale gdy postal z pol godziny juz musialem dosyc dlugo krecic aby go znow odpalic. okazalo sie ze to wina zaworu cisnienia paliwa. po jego wymianie wszystko wrocilo do normy.

Opublikowano

Spróbuj przed rozruchem na zywca przepompować układ wtryskowy.

W m50 zmasowac bezp 5 z 23 , w m20 nie wiem, zobacz na klapce który od pompy i zapodaj mu +. Jak pomoze to oznacza straty cisnienia podczas postoju lub kiszka w elektronice i steronikach. Szukaj na regulatorach i innych zaworach zwrotnych.

U mnie za jaja z jazda i rozruchem na benzynie był odpowiedzialny przepływomierz. Po reanimacji - spoko.

Opublikowano
Może być to wina pompy paliwowej. Albo coś ze sterowaniem. Miałem sierrę na gazie i też były problemy z odpalaniem na benzynie. Zazwyczaj nie odpalała za pierwszym razem. Póżniej już było dobrze. Teraz mam e34 z 2-litrowym 24 zaworowym silnikiem z gazem i przy odpalaniu muszę po przekręceniu kluczyka poczekać aż pompa napompuje paliwo i dopiero kręcę rozrusznikem bo inaczej natychmiast mi go zalewa i muszę póżniej długo chechłać żeby mi załapał. Mój kolega ma 520 z 96r. z silnikiem m50b25 24 zaworowym i też miał problemy z odpalaniem zimnego silnika. Walczył z tym problemem dłuższy czas. Okazało się ,że dopuki samochód się nie rozgrzał samoregulatory w szklankach zaworowych zacinały się i przez to nie było kompresji na cylindrach.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
a ktos moze napisac gdzie jest zawor zwrotny w M20B20 ? a i dodatkowo jakie powinno byc cisnienie na listwie wtryskowej ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.