Skocz do zawartości

Orginalna M5 ?


Tomec

Rekomendowane odpowiedzi

Spokojnie silnik tak łatwo w M5 się nie rozsypie. Zdaje się, że jest to M5, które było do sprzedania ok. 1,5 roku temu w gdańsku (z Navi Alpine) za 35000 zł. Ceny części najlepiej zadzwonić do ASO i popytać, a następnie do jakiegoś dużego centrum i o zamienniki zapytać. Tomas_M5 powiedział że są małe... w porównaniu z Porsche 911 :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no podejrzewam że pójdzie ponad te 30000...

Nie sądze. Za 32 tys stoi auto Tomasa. Za 27 tys. stoi czarna na allegro, to auto co podaliście jest warte max 25 tys. Na Gratce albo traderze jest za 19,9 tys. M5 89 ściągnięte ze szwajcari zrobione (lewe drzwi i przednia szyba) w ładnym stanie. Więc za 30 tys. M5 to tak, ale ok.91-93 roku, a nie 88.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niewiem moze sie myle i czepiam :)

ale czy taki przod jak na zdjeciach TEJ M5 (szeroka maska) nie byl robiony gdzies od 93-94 roku ? a moze ktos przerabial? a moze M5 tak mialy?

niewiem, a jestem ciekaw opinii bardziej obeznanych w tym temacie :)

było... E30 320, E30 325ix, E34 535iA, E46 330xd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomasa auto jest na sprzedaż, tyle że teraz chyba sprzedaje je jakiś komis ( http://www.trader.pl/details,131,891124497072820041327551.asp). Auto to 3,6 i jest to zaznaczone w aukcji, to że ma 340 to pisze około, więc jak laik sprawdzi w jakimś katalogu nowszym to wyjdzie, że pewnie ma 340, druga możliwość to, że gość domontował jakiegoś CHIPA i wydaje mu się, że ma 340 km. Na 100% była bita. Ma nieseryjną kierownicę, więc pewnie miałą poduchę. Auto ma za ładny kolor jak na 88.

 

EDIT:

http://rust.mine.nu/bmw/carselect.do?vin=&series=E34&body=Lim&model=M5+3.6&zone=ECE&prod=19880400

były produkowane w 88 M5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

sorry że taki stary watek ale tak sobie czytam i chciałem sprostowac. ta M5 pochodzi z gdańska, znam ja od podszewki bo była mojego kolegi. Auto jest z 1988 roku, jest to oryginalna M5 i ma szeroki grill bo włascicielowi sie taki bardzej podobał kierownica tez jest wymieniona bez powodu, poduszki w M5 były od 1992 roku. Lakier ma ładny bo była malowana, E34 maja tendencje do rdzewienia. A czy była bita to trzeba poprostu sprawdzic. Co do mojej M to jeździ nia teraz bardzo miły kolega w okolicy Koszalina, obiecał że sie pojawi na zlocie w Toruniu. Ja po moich przydodach motoryzacyjnych (Golf IV GTI Turbo, 2x 540 E-39 i Audi S8 ) znowu od 3 dni jestem szczesliwym posiadaczem M5 z 1993 roku z silnikiem 3,8 musze ja troche poprawic pod siebie ale auto jest w idealnym stanie 100% oryginał, tylko 160 tys przebiegu. Kupilismy sobie z kumplem 2 sztuki w niemczech sa identyczne ten sam kolor te same kola troche inny srodek. Powiem tylko ze 3,8 robi wrazenie w porównaniu do 3,6.

 

 

to jedno z moich aut

 

 

http://www.bmwauto.net/wasze_bmw/5/540_e-39/540_e-39_09.jpg[/url]

535d M-pakiet, M5 E39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomas_M5...

Powiedz przy okazji jak "bolesna" jest ekploatacja tej cudownej maszyny. Konkretnie powiedz.. ile pali M5 po mieście i ile na trasie. Nie chodzi mi o jakieś tam minimalne spalanie, tylko czysta średnia.

 

I tak subiektywnie... jak postrzegasz 540i i M5? Czy można pokusić się o porównanie osiągów i spalania?

 

Wiem, wiem, ...mogę sobie sprawdzić w tabeli i porównać, ale chodzi mi o spostrzeżenia cżłowieka, który jeździł takimi maszynami :)

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

540 na automacie bo takie mmiałem obie potrafi przy spokojnej jeździe po miescie spalic 13 jak sie jeździ normalnie tylo po mieście to ok 16-18 jak sie jeździ ostro to ok 25, M5 jeździ sie tylko ostro bo inaczej sie nie da, przynajmniej ja nie potrafie, ona lubi wysokie obroty i ja lubie jak ma wysokie obroty srednio po mieście wychodzi mi ok 16-18. 540 w porównaniu do M5 E34 to bardzo fajne kulturalne auto, mi sie bardzo podoba ale chciałbym na manualu, M5 to jednak juz staroc nie dorasta do piet E39 ale ma cos czego nie ma 540 frajda z zabawy autem. ja mam to auto tylko do zabawy a 540 tego nie daje, jest szybka elegancka wygodna ale za spokojna jak dla mnie. M5 to czysta przyjemnosc z jazdy ale nei polecam do normalnej eksploatacji na trasie jest meczaca w porównaniu do E39 gdzie jadac odpoczywasz, M5 jest twarda i głosna. co do eksploatacji to nie widze róznicy w utrzymaniu nap golfa IV GTI i M5 ale nigdy nie miałem problemów z silnikami wiec moze dlatego, ceny zawieszenia hamulców itp itd sa podobne. dodam jeszcze tylko że uważam w tej chwili że najlepszym autem jakie mialem jest Audi S8 poluje na takie w manualu bije na głowe E39 i E38 pod każdym wzgledem.
535d M-pakiet, M5 E39
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za wyczerpujące porównanie.

 

dodam jeszcze tylko że uważam w tej chwili że najlepszym autem jakie mialem jest Audi S8 poluje na takie w manualu bije na głowe E39 i E38 pod każdym wzgledem.

 

:shock: to ciekawe....

 

 

:arrow: BMW 740i (V8 4.4) 286 KM. 440 Nm przy 3600 obr/min - 0-100 km/h - 7.0 sek. - 1800 kg

 

:arrow: Audi S8 (V8 4.2) 340 KM 410 Nm przy 3500 obr/min - 0-100 km/h 5.5 sek. - 1720 kg

 

8) S8 to 340 km mocy i 410 Nm... przenoszone na cztery koła. Fakt z BMW się tego nie prówna.... , ale podstawowy A8 z przednim napędem, to jak dla mnie duża pomyłka :duh:

Pozdrawiam, Michał
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.