Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam e36 318tds 96r touring i mam problem z podświetleniem licznika / zegarów. Ostatnio wymieniałem żarówkę podświetlającą przebieg i zauważyłem (nie wiem czy celowy czy fabryczny) brak żarówek na niektórych miejscach, dość ważnych chyba: check control, check engine, zapięcie pasów, coś a'la koło zębate z wykrzyknikiem w środku pomiędzy prędkościomierzem a obrotami (nie okładziny ani tarcze). Czy ma ktoś rozpiskę albo podpowie z własnego doświadczenia jakie pola powinny być podświetlone?

 

I drugi problem: podczas grzebania przy liczniku, musiałem zrobić błąd w komp bo mi pojawia się teraz na dwie minuty po odpaleniu silnika kontrolka poduszek - człowieczek w pasach z piłką na kolanach - prawy dolny róg, z tego co wyczytałem muszę pojechać na reset błędów, czy tak i czy wie ktoś, gdzie mogę to zrobić dobrze w Łodzi, może jakiś elektronik który by kompetentnie odpowiedział na pierwsze pytanie o wszystkie pola na liczniku?

 

Pozdrowy

Clear for take off!
Opublikowano

Te brak żarówek to normalka. Ja mam tak samo. Nie działają niektóre bo nie masz modułu check engine. Kontrolka od zapiętych pasów nie świeci bo zapinanie pasów nie było obowiązkiem w kraju w którym jeździła twoja bemka.

Natomiast to że żarówka od poduszek zapala się po odpaleniu silnika to tesz normalne. Zawsze się zapala i gaśnie po chwili jak jest wszystko ok. Jak by wyskoczył błąd poduszki to kontrolka paliła by się cały czas i wtedy tylko komputerem się da zgasić.

 

PS: "człowiek z piłką na kolanach" - DOBRE :D

Opublikowano
... obudowa licznika jest uniwersalna ( chodzi mi o skorupę ) dla tego modelu - to" koło zębate " jest dla automatu - informuje o błędzie w programie skrzyni , do pasów możesz włożyć żarówkę - po przekręceniu kluczyka w " poz . załon " poświeci kilka sekund i sama zgaśnie niezależnie czy je zapniesz czy nie - to tylko przypomnienie - zresztą pare tematów niżej pisali o tym ...
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano (edytowane)
Te brak żarówek to normalka. Ja mam tak samo. Nie działają niektóre bo nie masz modułu check engine. Kontrolka od zapiętych pasów nie świeci bo zapinanie pasów nie było obowiązkiem w kraju w którym jeździła twoja bemka.

logiczne i słuszne

 

Natomiast to że żarówka od poduszek zapala się po odpaleniu silnika to tesz normalne. Zawsze się zapala i gaśnie po chwili jak jest wszystko ok.

Tu się mylisz. Przed grzebaniem było tak jak mówisz, klucz w poz 2 - zapalało się parę okienek (abs, poduchy, okładziny) gasły, później zapalały się wtrysk, świece. Teraz poduchy gasną tak jak zawsze ale tylko na chwilę, zapalają się z powrotem i palą się 2 minuty po uruchomieniu silnika. Moduł airbag znalazł błąd (przekręcanie stacyjki przy odpiętym liczniku) i tak go pokazuje. Jakbyś nie podłączył poduchy to by pewnie kontrolka poduch świeciła non-stop.

 

PS: "człowiek z piłką na kolanach" - DOBRE :D

Wiedziałem że się spodoba ;D

 

dzięki

Edytowane przez krzyku
Clear for take off!
Opublikowano
... obudowa licznika jest uniwersalna ( chodzi mi o skorupę ) dla tego modelu - to" koło zębate " jest dla automatu - informuje o błędzie w programie skrzyni , do pasów możesz włożyć żarówkę - po przekręceniu kluczyka w " poz . załon " poświeci kilka sekund i sama zgaśnie niezależnie czy je zapniesz czy nie - to tylko przypomnienie - zresztą pare tematów niżej pisali o tym ...

Właśnie o coś takiego mi chodzi! Czy jest gdzieś może opis poszczególnych pól licznika? Jak jest licznik po ang. display? display control boxes?

Clear for take off!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.