Skocz do zawartości

Pomoc w zakupie e38, jaki silnik,porady, opinie, porównania


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Polece m60b30, m60b40 również ale ten 1szy mozna wyrwać duzo taniej. Zrobilem w niespełna 7 lat 98tys km i teraz mam 428 tys na blacie i silnik chodzi jak zagarek ważna wymiana OLEJU regularnie i ogolnie o samochód należy dbać i serwisować na bieżąco wtedy nie ma problemu
  • 5 miesięcy temu...
  • Odpowiedzi 1,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Hej chłopaki, szukam samochodu i rozważam e38. Wszystkie moje normalne badania zmusiły mnie do uwierzenia, że ​​są to drogie, tykające bomby, czekające na wybuch. Zastanawiam się tylko, ile z tych horrorów można się spodziewać z samochodem poniżej 200 tys. Ile drogich wycieczek dealerskich można naprawić na podjeździe? Jestem całkiem zdolny do samodzielnych napraw. Każda rada pomoże, po prostu nie chcę utknąć w samochodzie, którego nie mogę naprawić.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam . Ja jestem użytkownikiem e38 3.0 d użytkuje auto na codzien dziennie pokonuje minimum 100 km spalanie w trasie 5.7 litra na odcinku 700 km to mój rekord ;).wracając do tematu...pierwszy problem jaki się okazał to mechanizm szyby od kierowcy ,nie polecam tanich zamienników ,kolejny problem jaki miałem to luz na wale musiałem wymienić gumę ,trzeci problem z którym borykam się od samego początku i w sumie do dziś nie dałem sobie rady to problem z odpalaniem auto jak jest ciepły . Teraz postaram się wszystko opisać co i jak i dlaczego problem nie znika jadąc do pracy wyprzedzając auto przy 3000 tys na obrotomierzu wyskoczył błąd auto jechało w trybie awaryjnym maks 2000tys .auto odstawione do mechanika przyczyna pompa progowa. Nie minęło 2 tyg znów problem z odpaleniem wymiana czujnika ciśnienia ,kolejny problem wymiana czujnika położenia wału,4 problem czyszczenie baku oraz wymiana wszystkich przewodów,5 problem wymiana pompki paliwa i dalej jest to samo .....ręce rozkładam przeważnie tak się dzieje jak wskazówka paliwa jest na ok 30 litrów paliwa ale to chyba tylko zbieg okoliczności auto ostygnie i odpala od strzała .Tyle z moich problemów są i wszystkie części które wymieniłem są dobre przynajmniej mam na zapas ;)pomijając ten fakt jestem bardzo zadowolony parę dni temu zauważyłem pierwsze ogniska rudej na drzwiach na samym dole i pod listwą oraz koło klamki tylne drzwi .spalanie w cyklu mieszanym 7.2 litra w mieście 8 litrów trasa 700 km 5.8 a przeważnie 6.1 ;6.3 na pełnym baku robię 1000-1300 km
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Planuję sprzedać moje E39 po jego naprawie (sprawdź mój poprzedni post) i dostać inny E39, tym razem 530d zamiast 525d, z większą ilością sprzętu/funkcji, lub E38 740i.


Jest bardzo czysty 1998 740i krótki, na który patrzę. Jest to pre-lifting z bardzo ładnym wyposażeniem, dobrą historią serwisową (kompletny układ chłodzenia i przebudowa zawieszenia przy użyciu części OEM w ostatnim czasie).


Ma również podwójną szybę, a silnik to M62B44, silnik inny niż TU bez VANOS. Jak niezawodne są te silniki? Na co muszę uważać? Jak porównywalny jest E38 do E39?


Często jeżdżę w długie podróże autostradą, ale od czasu do czasu lubię jeździć energicznie po górskich drogach i zastanawiałem się, czy E38 ze sportowym zawieszeniem nadal będzie w stanie poradzić sobie z takimi górskimi drogami, jak mój E39, a przynajmniej w pobliżu , będąc wygodniejszy na autostradzie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.