Witam . Ja jestem użytkownikiem e38 3.0 d użytkuje auto na codzien dziennie pokonuje minimum 100 km spalanie w trasie 5.7 litra na odcinku 700 km to mój rekord ;).wracając do tematu...pierwszy problem jaki się okazał to mechanizm szyby od kierowcy ,nie polecam tanich zamienników ,kolejny problem jaki miałem to luz na wale musiałem wymienić gumę ,trzeci problem z którym borykam się od samego początku i w sumie do dziś nie dałem sobie rady to problem z odpalaniem auto jak jest ciepły . Teraz postaram się wszystko opisać co i jak i dlaczego problem nie znika jadąc do pracy wyprzedzając auto przy 3000 tys na obrotomierzu wyskoczył błąd auto jechało w trybie awaryjnym maks 2000tys .auto odstawione do mechanika przyczyna pompa progowa. Nie minęło 2 tyg znów problem z odpaleniem wymiana czujnika ciśnienia ,kolejny problem wymiana czujnika położenia wału,4 problem czyszczenie baku oraz wymiana wszystkich przewodów,5 problem wymiana pompki paliwa i dalej jest to samo .....ręce rozkładam przeważnie tak się dzieje jak wskazówka paliwa jest na ok 30 litrów paliwa ale to chyba tylko zbieg okoliczności auto ostygnie i odpala od strzała .Tyle z moich problemów są i wszystkie części które wymieniłem są dobre przynajmniej mam na zapas ;)pomijając ten fakt jestem bardzo zadowolony parę dni temu zauważyłem pierwsze ogniska rudej na drzwiach na samym dole i pod listwą oraz koło klamki tylne drzwi .spalanie w cyklu mieszanym 7.2 litra w mieście 8 litrów trasa 700 km 5.8 a przeważnie 6.1 ;6.3 na pełnym baku robię 1000-1300 km