Planuję sprzedać moje E39 po jego naprawie (sprawdź mój poprzedni post) i dostać inny E39, tym razem 530d zamiast 525d, z większą ilością sprzętu/funkcji, lub E38 740i. Jest bardzo czysty 1998 740i krótki, na który patrzę. Jest to pre-lifting z bardzo ładnym wyposażeniem, dobrą historią serwisową (kompletny układ chłodzenia i przebudowa zawieszenia przy użyciu części OEM w ostatnim czasie). Ma również podwójną szybę, a silnik to M62B44, silnik inny niż TU bez VANOS. Jak niezawodne są te silniki? Na co muszę uważać? Jak porównywalny jest E38 do E39? Często jeżdżę w długie podróże autostradą, ale od czasu do czasu lubię jeździć energicznie po górskich drogach i zastanawiałem się, czy E38 ze sportowym zawieszeniem nadal będzie w stanie poradzić sobie z takimi górskimi drogami, jak mój E39, a przynajmniej w pobliżu , będąc wygodniejszy na autostradzie?