Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Mam następujący problem:

 

Mam bmw E30 318i 88 rocznik.

Na biegu jałowym obroty mi faluja od 600-1000 cyklicznie.

Czy moze to byc wina popekanego przewodu powoietrza? ale w sumie nie jest bardzo popekany. Czasem faluja czasem nie.

Pozdrawiam i dziękuję.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdż wszystkie podcisnienia i silniczek krokowy i jeszcze czujnik połozenia przepustnicy.
Opublikowano
ale w sumie nie jest bardzo popekany.

 

ciekawe stwierdzenie! moim zdaniem nie powinno byc zadnej dziurki nawet tej nmniejszzej z najmniejszych!

 

pozdrawiam!

Opublikowano
Witam.

 

Mam następujący problem:

 

Mam bmw E30 318i 88 rocznik.

Na biegu jałowym obroty mi faluja od 600-1000 cyklicznie.

Czy moze to byc wina popekanego przewodu powoietrza? ale w sumie nie jest bardzo popekany. Czasem faluja czasem nie.

 

 

no przede wszystkim................od tego sie zaczyna jak sa takie objawy, hehe kup nowa rure i inne przewody jesli sa tez popekane

Opublikowano

Porobie Wam koledzy zdjecia i ocenicie, bo jestem narazie zielony co gdzie i jak w tym autku. Mój poprzedni polonez nie przedstwaiał przedemna tajemnic ale tu jest inaczej.

 

takie cykliczne falowanie to moze byc przyczyna czegos innego bo wogole jak zsunolem troszke tą gume od powietrza to silnik zaczoł sie dusic i prawie gasnął. a to to nie wiem moze ten silniczek krokowy trzeba wymienic ale gdzie on jest? to jest pytanie :/

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano

Witam,mam podobny problem.Otoz u mnie obroty silnika na biegu jalowym w chwili kiedy stoje sa na poziome 900(ponoc sa za wysokie obroty),natomiast kiedy tylko auto jedzie obroty skacza ,(nawet jezeli auto jedzie 1km/h obroty zaczynaja skakac,tak jak by to bylo powiazane z ruchem kol.Kiedy zatrzymuje sie obroty silnika stabilizuja sie(dziwne).Natomiast kiedy temp silnika jest wyzsza to obraty potrafia skakac nawet kiedy auto stoi.Podlaczalem do kompa i wszystko jak w zegarku zero usterek.Ponoc to silniczek krokowy ale to powinno chyba pokazac na kompie.Kiedys mialem pekniety pancerzyk od linki do gazu skleilem go i obroty przestaly falowac,ale po jakims czasie to wrocilo.Linka od gazu jest luzna wiec nie jest za bardzo naciagnieta.moze ktos wie co dolega mojemu autku?auto kupilem z takim mankamentem.

 

dla ulatwienia dane tech:

BMW 318 E36 rok 95

filtr powietrza stozkowy K&N (moze on jest przyczyna)

Kocham moja Czarnulkę
Opublikowano

siema koledzy

lecimy od początku:)

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images22.fotosik.pl/66/8b8103c5bb210179.jpg

 

najpierw sprawdź filtr powietrza bo o nim to się najcześciej zapomina a nie wolno:)

 

1- przepływomierz, sprawdź czy jest czysty w środku trochę wd-40 nie zaszkodzi na sworzniach:)

2- rura, musi być cała nie popękana w serwisie orginalna jakieś 60 zł kosztuje więc warto kupić (ja w sumie też mam i mógłbym sprzedać ale nie mam pojęcia gdzie ją połozyłem więc na razie uznajmy za zaginioną)

3- pod przepustnicą jest taki czarny szpej(czujnik połozenia przepustnicy), jak się zepsuje to trzeba wymienić ale załóżmy ze nie będzie z nim tak źle

4- silniczek krokowy, musi być szczelnie wsadzony w kolektor, tak samo wszystkie jego węże muszą być szczelne i niepopekane sprawdź je.

 

M40 ma to do siebie, zresztą jak chyba każdy silnik że jak ma mieć podciśnienie i ktoś mu je zabierze np pęknięty wężyk to silnik nie będzie robić tak jak powinien

jak nie będziesz sobie mógł dać rady to zapraszam do krakowa a wtedy już coś poradzimy napewno:)

pozdrawiam

brain69

http://images21.fotosik.pl/249/3d76349318abecfa.gif


Bardzo Mądry Wybór

firma "brain69" pozdrawia wszystkich:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.