Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

dawno się tu nie udzielalem jednak właśnie doprowadzam swoje autko do porządku po długiej ekspoloatacji bez zaglądania pod maskę i nagle okazało sięw czwartek ze po podłączeniu komputera do sterownika gazu napięcie podawane przez sondę lambda stoi 0.57V i żadnej reakcji na dodawanie gazu... zamieniłem sondę ale bez resetowania komputera i kilkakrotnie w tym samym dniu podłączałem miernik i druga sonda ładnie w pełnym zakresie pracowała!!! jednak dziś znów pojechałem do warsztatu i ponownie podłączyłem auto do komputera i zawiodłem się gdyż druga sonda stoi jak zaklęta na 0,35V.

sprawdziłem błędy komputera motronic 1,7 i wyświetliło mi błąd 1268 którego nie mam w tabeli .... czego ten błąd dotyczy?

auto jeździ tak jak jeździło ale jak sonda stoi to pewnie więcej mi spali a lubię mieć wszystko sprawne

 

czy nikt nie zna tego kodu?

Opublikowano

Heloł :wink:

 

 1268   Idle speed, CO potentiometer

 

Interpretację zostawiam dla Ciebie :wink:

 

 


Diagnostic Trouble Codes - 1995
BMW
1111   Ignition problems.  
1211   DME control unit.  
1212   Oxygen sensor #2.  
1213   Oxygen sensor #2 lean/rich control stop.  
1215   Air flow meter.  
1216   Throttle Potentiometer.  
1218   Output stage, group #1 .  
1219   Output stage, group #2.  
1221   Oxygen sensor #1.  
1222   Oxygen sensor #1 lean/rich control stop.  
1223   Coolant temperature.  
1224   Intake air temperature sensor.  
1225   Knock sensor #1.  
1226   Knock sensor #2.  
1227   Knock sensor #3.  
1228   Knock sensor #4.  
1231   Battery voltage.  
1232   Idle switch.  
1233   Full load switch.  
1234   Speedometer "A" signal.  
1237   A/C compressor cutoff.  
1242   A/C compressor signal.  
1243   Crankshaft position sensor.  
1244   Camshaft position sensor.  
1245   Electronic transmission control intervention.  
1251   Fuel injector #1.  
1252   Fuel injector #2.  
1253   Fuel injector #3.  
1254   Fuel injector #4.  
1255   Fuel injector #5.  
1256   Fuel injector #6.  
1257   Fuel injector #7.  
1258   Fuel injector #8.  
1261   Electrical fuel pump circuit.  
1262   Idle control valve.  
1263   Purge valve.  
1264   Oxygen sensor heating.  
1265   Check engine lamp.  
1266   VANOS.  
1267   Air pump relay control.  
1268   Idle speed, CO potentiometer.  
1271   Ignition coil #1.  
1272   Ignition coil #2.  
1273   Ignition coil #3.  
1274   Ignition coil #4.  
1275   Ignition coil #5.  
1276   Ignition coil #6.  
1277   Ignition coil #7.  
1278   Ignition coil #8.  
1281   DME control module memory supply.  
1282   Fault code memory.  
1283   Fuel injector output stage.  
1286   Knock control test pulse.  
1444   No failures.  

To activate the MIL in the output mode (flash code):

Switch the ignition to the run (ON) position. 
Depress the accelerator pedal five (5) times to the wide open throttle position within five (5) seconds to display flash codes for DME control unit. 
Read and record any flash codes that are displayed. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.