Skocz do zawartości

Zamierzam kupic e34. Prosze o pomoc


omell

Rekomendowane odpowiedzi

Zamierzam kupic e34 530i z silnikiem M60/1, czyli z lat 1992 - 1995. Chcialbym sprowadzic to auto z Niemiec Ten silnik nie powinien raczej sprawiac klopotow, a moze sie myle??Czy orientuje sie ktos ile moze kosztowac egzemplarz w dobrym stanie w Niemczech lub/i w Polsce( o ile takie tu sa)?? Jakiego przebiegu sie spodziewac??

 

Dziekuje za odpowiedzi

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cena zalezy od konkretnego egzemplarza tj. stanu technicznego i przebiegu

2500-4000 eu tak okolo , chociaz widzialem e32 od pierwszego wlasciciela z przebiegiem ok. 40 000 za prawie 9000 eu. Z doswwiadczenia wiem ze lepiej unikac duzych komisow szczegolnie tych , ktorych wlascicielem jest turas , gdzie zeby ogladnac auto trzeba 30 innych przeparkowac :twisted2: widzialem juz polakow co klepali auta u turasa na takich wlasnie komisach a i cofanie stanu licznika jest na porzadku dziennym

Szukaj malych komisow z niemcem wlascicielem , ktory ma niewiele aut , przewaznie z wieksza cena ale i w lepszym stanie tech , a najlepiej od prywatnego

jesli bedziesz montowal gaz to moze lepiej kupic w polsce z dobra sekwencja? bo jak kupisz dobry egzemplarz w rajchu i zamontujesz gaz w polsce to koncowa cena moze byc porownywalna do e38 hehe

i jeszcze jedna wazna rzecz-nie sugeruj sie za bardzo wyjsciowa cena bo czesto z wiekszej mozna wiecej utargowac

Mimo wszystko wciaz oplaca sie pojechac do niemiec po auto , nawet chociazby z tego tytulu ze tam auto co ma najechane 300 000 km. jest w lepszym stanie niz w polsce po duzo mniejszym przebiegu :wink:

Sam powoli przymierzam sie do wyjazdu po e32 V8 4.0

I lepiej kupowac ze znajomym , ktory bedzie mogl ocenic chlodnym okiem i bez emocji stan auta , bo lepiej pasc tylko na kasie za wache niz pluc sobie potem w brode - Do h... co ja za zloma przywiozlem

Pozdrawiam i zycze powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiem ze o e34 , ale ceny sa porownywalne do e32 , tyle ze jest wiecej aut i to wszystko a to co ci napisalem wczesniej tyczy sie wszystkich aut czy to bmw czy merc - wiesz o co chodzi

i kto by pomyslal - cena nowej 7 jest co najmniej 2x wyzsza niz nowej 3, a popatrz na ceny 3 i 7 powiedzmy 10 - 15 lat :jawdrop:

nie mowiac o klasie , komforcie itp. dziwny klimat

3 ma tylko jedna niezaprzeczalna przewage - jest tansza w eksploatacji no chyba ze sie wszystko w niej sypie :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup M30B35 3.5i 211koni z manualną i bedziesz również zadowolony :cool2: I napewno rwalszy silnik niz M60 bo zdaniem niektórych M60 to największy shit

 

Nie żartuj. M60 to były naprawdę dobre silniki. Jeździłem takim przez 4 lata (ok 150 tyś km) i w tym czasie wymieniłem membrane za 40 zł.

M30 to bardzo stara konstrukcja, chociaż jedna z najbardziej udanych w historii BMW. Jeżeli chcesz robić jakieś wynalazki typu LPG to faktycznie może się lepiej sprawdzić.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omell, wiekszosc odpowiedzi na Twoje pytania jest juz na forum, wystarczy tylko troche poszukac.

Samochod w idealnym stanie i z udokumentowanym malym przebiegiem kosztuje w Niemczech nawet o paredziesiat procent wiecej, niz srednia cena z tego rocznika.

Przebieg - srednio nalezy liczyc ok 20 tys km rocznie, oczywiscie zdarzaja sie odstepstwa od tej reguly, zarowno w jedna, jak i w druga strone.

Silnik M60 nie powinien Ci sprawiac problemow, o ile oczywiscie samochod bedzie zadbany - po prostu poszukaj samochodu w idealnym stanie (czasami warto za to troche doplacic).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej kup M30B35 3.5i 211koni z manualną i bedziesz również zadowolony :cool2: I napewno rwalszy silnik niz M60 bo zdaniem niektórych M60 to największy shit

 

Nie żartuj. M60 to były naprawdę dobre silniki. Jeździłem takim przez 4 lata (ok 150 tyś km) i w tym czasie wymieniłem membrane za 40 zł.

M30 to bardzo stara konstrukcja, chociaż jedna z najbardziej udanych w historii BMW. Jeżeli chcesz robić jakieś wynalazki typu LPG to faktycznie może się lepiej sprawdzić.

 

Możliwe ze akurat nic Ci sie nie stało ale radze porozmawiać z Frankiem jaka jest wada konstrukcyjna tego silnika, a to ze M30 to moze i starsza jednostka ale napewno trwalsza :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panfil nie jedna noc poswiecilem na szukanie opini przeciw i za M60, uwierz mi :) i tak mysle, ze poprostu ten silnik potrzebuje wiecej pieszczot ze strony wlasciciela :D i pilnowania zeby lancuszek byl caly i bezpieczny :wink: i bedzie ok. Czy nie tak??
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno. Pod uwage biore tylko i wylacznie manuala :twisted:

 

To dobrze. Będziesz miał mniej problemów.

 

Co do M60 to ja go zupełnie nie pieściłem. Nigdy z silnikiem nic złego się nie działo. Teraz mam M62 (przejechałem ok. 100tyś a ogólnie ma już pewnie ze 350tyś bo jest 2001r.) i też nie zaglądam. Nie sprawdzałem nawet w obydwu stanu łańcuszka więc chyba jakieś bajki opowiadacie.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A i jeszcze jedno. Pod uwage biore tylko i wylacznie manuala :twisted:

 

Bardzo trudno znalesc v8ke w manualu a powiem nawet ze graniczy to z cudem ... Ponadto m60 to bardzo dobra konstrukcja trzeba tylko na poczatek po zakupie sprawdzic co jest z pompa oleju bo niestety wada tych silnikow jest samoczynne odkrecanie sie pompy oleju .... Niestety pare osob dotkliwie sie o tym przekonalo ...

 

Co do m30 to wg mnie najlepszy silnik w historii BMW ... Podejrzewam ze jesli nie jest katowany to bez remontu powinien nakrecic z 700.000km. Bardzo dobry silnik jednak trzeba pamietac o tym ze to starawa juz konstrukcja.

 

W walce m30 vs m60 postawilbym na m60 jesli masz rezerwe finansowa na ewentualne niespodzianki ... Spalanie m60 i m30 chyba na korzysc m60 ( mysle ze z 2-3 litry mniej niz m30b35 ). No i jeszcze jedna sprawa - dzwiek silnika :) V8 to V8 a nie jakas bida r6 :) Vke slychac od razu ze to vka a r6 sobie tam brzeczy smisznie .... Sam jezdze r6 ale chcialbym na vke sie przesiasc kiedys.

Co do eksploatacji to niepodwazalnym jest ze przy jakis powazniejszych remontach m30 wyjdzie DUUUUUUUUUUUUUUUUUZO taniej bo po pierwsze duzo uzywanych czesci a po drugie starszy silnik no i jest tylk 6 a nie 8 cylindrow i przewaznie 2 razy mniej uszczelek wymaganych do r6 jest :P ... M60 i uzywki to raczej slaba opcja...

 

I jak zwykle wybor nalezy do Ciebie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jeszcze jedna sprawa - dzwiek silnika :) V8 to V8 a nie jakas bida r6 :) Vke slychac od razu ze to vka a r6 sobie tam brzeczy smisznie .... Sam jezdze r6 ale chcialbym na vke sie przesiasc kiedys.

 

No, to juz zdecydowanie kwestia gustu. Akurat V8 w BMW ze standardowym wydechem brzmi raczej cichutko i spokojnie, szczegolnie w porownaniu z jankeskimi V8. A z kolei kultura pracy silnika jest najwyzsza w V12 i R6, wcale nie w V8. Co nie zmienia faktu, ze moj nastepny samochod to prawdopodobnie bedzie E38 730i lub 740i.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo trudno znalesc v8ke w manualu a powiem nawet ze graniczy to z cudem ...

 

Nie przesadzaj. Ciężko trafić 4.0 ale 3.0 jest sporo na rynku.

 

Z tego co wiem to nie bylo e34 540 w manualu :naughty: . Jezeli sie myle to przepraszam :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,ja mam do sprzedania e34 535i z listopada 91roku,autko zadbane ,garazowane,uzywane jako trzecie w rodzinie :mrgreen: na budziku jest juz nastukane 199tys,auto bez skory,wszystko inne,co bylo dostepne w tamtych latach,jest. Auto nie bite,nie katowane,nie gzite, obecnie eksploatowane przez moja zonke :clap:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,ja mam do sprzedania e34 535i z listopada 91roku,autko zadbane ,garazowane,uzywane jako trzecie w rodzinie :mrgreen: na budziku jest juz nastukane 199tys,auto bez skory,wszystko inne,co bylo dostepne w tamtych latach,jest. Auto nie bite,nie katowane,nie gzite, obecnie eksploatowane przez moja zonke :clap:

 

Dziekuje za propozycje, ale napalilem sie na V8mke, poza tym jeszcze w Anglii siedze i raczej dopiero na wakacjach wybiore sie po samochodzik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,ja mam do sprzedania e34 535i z listopada 91roku,autko zadbane ,garazowane,uzywane jako trzecie w rodzinie :mrgreen: na budziku jest juz nastukane 199tys,auto bez skory,wszystko inne,co bylo dostepne w tamtych latach,jest. Auto nie bite,nie katowane,nie gzite, obecnie eksploatowane przez moja zonke :clap:

 

I tak wogole to chcialbym autko z poduszkami powitrznymi, a chyba w M30 535i nie byly montowane co??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.