Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich! Mam problem z moim BMW 525e '87. DZIEŃ 1. Radość z jazdy. DZIEŃ 2. Autko miało trudność z odpaleniem. Odpalił na holu po czym na wolnych obrotach silnik pracował prawidłowo jednak na wyższych dusił się i gasł. Rozwijał bardzo niską prędkość i nie chodził płynnie. Dzień 3. Auto wogóle nie odpaliło. DZIEŃ 4. Wymieniłem przepływomierz razem z filtrem powietrza oraz świece. Auto mimo to nie odpala. Akumulator ładuje na bieżąco po nieudanych próbach odpalenia. Rozrusznik kręci prawidłowo. Próba odpalenia na benzynie jak i na gazie nie udała się. POMOCY!!! CO ROBIĆ??? JAK ZDIAGNOZOWAĆ USTERKE ŻEBY NIE WYMIENIĆ WSZYSTKIEGO???
Opublikowano

witam kolejnego posiadacza 525e w gdańsku

 

a tak swoją drogą podaj wiecej informacji, jaka instalacja gazowa, czy jest iskra na swiecach, jakieś wcześniejsze objawy, jak pracował silnik itd.. wtedy bedzie mozna pomóc

 

przyczyna moze byc prozaiczna, typu przekaźnik, cewka, kabelek

posprawdzaj elektryke dokładnie

napisz coś wiecej

i wrzuć foty :)

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano

Witam witam :) Jestem z Gdanska ale aktualnie mieszkam w Starogardzie. Instalacja gazowa to LANDIRENZO SE 81 VITON (włoska). ISKRA JEST JAK MARZENIE. Silnik przed awarią pracował bardzo dobrze, jedynie co trzeba było zrobic to wyregulowac zawory bo juz zaczynały o sobie dawac znac. Gdy doszlo do awari i udalo mi sie go jeszcze uruchomic (tak jak wspomnialem wczesniej) na wolnych obrotach pracował prawidłowo natomiast gdy zaczynalo sie jechac dusił sie i gasł. Nastepnego dnia juz wogole nie odpalił. Po wymianie swiec i nieudanym odpaleniu, wykreciłem je spowrotem by zobaczyc czy dostaje benzyne (powinny byc zalane) Niestety okazalo sie ze sa suchutkie. Wprowadzilem po trochu benzyny do kazdego z cylindrow. Rezultat -NIE ODPALIŁ, czego mozna bylo sie spodziewac poniewaz na gazie rowniez nie odpala (ISKRA JEST BARDZO DOBRA) DLACZEGO ZATEM SWIECE WCZESNIEJ SIE NIE ZALAŁY? Nie dostaje paliwa? PO ZAIMLIKOWANIU MAŁEJ DAWKI BENZYNY RóWNIEż ANI DRGNOŁ. Co zauwazylem dzisiaj to po kreceniu rozrusznikiem przes pare sekund zaczyna odbijac i przestaje krecic. Wczesniej tego nie robił. Nic nie przychodzi mi do głowy :mad2: JESTEM UZIEMIONY A POTRZEBUJE AUTKO!

 

A jak te fotki załadowac???

Opublikowano
Dodatkowo co zauwazylem: wskazowka obrotomierza spadła na dół i nie oparła sie na ograniczniku tylko przeszła przez maksymalne obroty i wisi na dole :jawdrop:

Opublikowano
Z tą wskazówką coś mi przyszło na myśl... obrotomierz dostaje sygnał z cewki zapłonowej a więc do dzieła - spróbuj pożyczyć od kogoś cewkę, może to ona...
Opublikowano

wg mnie to coś z dawkowaniem paliwa

jeżeli jest iskra to układ elektryczny pracuje

 

jeżeli układ elektryczny pracuje a samochód nie odpala to znaczy ze paliwo nie osiąga celu

 

moze to być problem z gazem, ale jeżeli na benzynie nie odpala też to trzeba poszukać wspólnych punktów obu instalacji

 

moze immobilizer (nie bawiłeś sie CODE? :P)

 

możliwe również ze kupiłeś auto z motodoctorem zamiast oleju i nie ma wogóle ciśnienia, ale to tylko głupawy domysł

 

wskazówka obrotomierza działa niezależnie od silnika, jest to element powiązany ale nie współzależny wiec to akurat zbieg okoliczności

 

jeszcze co do iskry, najlepiej wymontować wszystkie swiece, dać im mase i sprawdzić czy przy kręceniu wszystkie działają

 

sprawdź również ciśnienie sprężania, poniżej 10 to kiepski wynik

 

mozesz też wymontować wtryskiwacz i pokręcić na benzynie i zobaczyć czy psika

 

sprawdź bezpieczniki i przekaźniki

 

na instalacjach gazowych nie znam sie za dobrze, ta co podałeś to wogole 1 raz słysze, ale warto potestować na benzynie, wtedy sprawdź czy pompa pompuje

 

na razie nic wiecej nie przychodzi mi do głowy :/

Czarna Eta (SOLD)................Granatowy Mieczysław (LIVE!).......................Czarna Szmata

http://www.gimnastycy.pl/avatar.jpg

Opublikowano

Autko mam juz spory czas i olej wymieniam na bierząco syntetyk mobile1 :mrgreen:

immobilizer jest niepodłączony (jeszcze)

iskra jest na wszystkich swiecach

bezpieczniki dobre,

wymieniłem przekaznik pompy paliwa ale nie pomogło

sprawdze jesze cisnienie sprezania, jak bedzie dobre zabieram sie za pompe, zastanawia mie jedynie dlaczego przestał chodzic jednoczesnie na benzynie jak i na gazie, czyzby zwykły zbieg okolicznosci??? :?

Mysle tak jeszcze nad tymi wspólnymi punktami instalacji gazowej i układu paliwowego hmm... zobacze co odkryje i dam znac. dzieki za pomoc. pozdro.

Opublikowano

Powoli zaczynam sie martwic :cry2:

Zabrałem sie za pompe paliwa. Po odkreceniu pokrywy w bagazniku okazało sie ze jedna z dwoch rurek dolotowyh jest dziurawa (skorodowana kompletnie) poza tym w miedzy czasie strzelił bezpiecznik jak sprawdziłem od pompy paliwowej. Wymieniłem pompe wraz z dolotowymi rurkami, oraz przekaznik pompy i oczywiscie bezpiecznik.

Rezultat --> SAMOCHOD NIE ODPALA! :mad2:

Wskaźnik paliwa działa,

Zabrałem sie za regulator cisnienia paliwa. Po zdemontowaniu okazało sie ze nie ma w nim paliwa :jawdrop: Wymieniłem go, auto jednak nie odpala. Zdemontowałem raz jeszcze no i suchutko nie ma benzynki :(

Dodatkowo zauwazylem ze po wymianie pompy rozrusznik jakos dziwnie pracuje (dziwny odgłos ale chodzi) no i nie wiem co z ta wskazowka od obrotow o ktorej wczesniej pisałem.

Pomocy!!! bo juz nie mam siły :( :( :(

Opublikowano
Chyba nie do konca jasno napisałem. Bezpiecznik poszedł zanim zabrałem sie za pompe, czyli podczas kolejnej próbie odpalenia. Kiedy zabierałem sie za pompe oczywiscie przed demontarzem odłaczyłem akumulator. POMOCY BO NIE WIEM CO ROBIC :( NIE MOGE PRZECIEZ WYMIENIAC WSZYSTKIEGO PO KOLEJI:(
Opublikowano
Silnik nie dostaje paliwa. Wymieniona została pompa paliwa, przekaznik pompy, regulator cisnienia paliwa oraz bezpiecznik. Do regulatora cisnienia paliwa nie dochodzi benzyna, CO MOZE BYC PRZYCZYNA??????? :?:
Opublikowano
nie znacie przyczyny? nie domyslacie sie? wyglada na to ze musze scholowac go do jakiegos serwisu, a tam skasuja mnie jak za drugą fure :norty: heehe -zycie. pozdrawiam.
Opublikowano

Wiesz, jeśli nie potrafisz (nie chce Ci się) znaleźć mechanika, który zna się na starych BMW i dodatkowo nie kosi za to jak za drugie auto, to rzeczywiście szykuj się na koszty. Ja mam dobrego mechanika do 02, który za dobre pieniądze mi go naprawia i nie muszę o wszystko dbać samemu.

 

Problem masz tego rodzaju, że nadaje się on do diagnozy mechanika, sprawdzenia wielu podzespołów, bez ich zakupu, wymiany itd (tak jak działałeś do tej pory). Nie miej pretensji do forumowiczów, że nie chcą Ci pomóc. Chcą, tylko problem przerasta zwykłą internetową wymianę zdań.

 

Poszukaj dobrego, taniego mechanika, który sprawdzi co trzeba i wymieni co trzeba. Jak będziesz dalej działał jak działasz to poł auta wymienisz (chwalebna rzecz :))

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Opublikowano

Nie mam do nikogo pretensji :nienie:

Poprostu wydaje mi sie ze to jakas drobnostka i wystarczy jakas wskazowka i dalbym sobie z tym rade, sporo juz wymieniłem to fakt, ale nie bez powodu, warsztat wiem gdzie jest dobry, bynajmniej tak słyszalem w Gdyni BMW RYś tyle ze nie ma mnie aktualnie kto tam scholowac. Predzej czy pozniej cos wymysle. Dzieki wszystkim za pomoc i pozdrawiam miłosnikow najlepszej marki na swiecie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.