Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
tlumik w moim aucie jest ciut za glosny jak na moj gust wiec mam pytanie czy da sie go jakos wyciszyc? tak wiem ze mozna kupic inny ale wolalbym wyciszyc ten co mam :wink: jest na to jakis sposob??
Opublikowano
to jest tlumik robiony na zamowienie pod konkretny silnik mial byc delikatnie glosniejszy od seryjnego ale jak dla mnie jest za glosny i chcialbym go troche wyciszyc
Opublikowano
Jak dla mnie to bez otwierania puszki nic nie zdzaiłasz?
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
a gdybym tak zaspawal jeden wylot?? zaraz przy puszce zeby nic nie bylo widac bo np po zatkaniu jednego wylot tlumik chodzil o wiele ciszej wlasnie tak jak bym chcial i nie czulem zeby auto zmulilo sie czy cos w tym rodzaju...
Opublikowano

Wydaje mi się że przy zatkaniu jednego wylotu (rozumiem że chodzi p rurę wydech. i że masz dwie) utrudni to swobodne wydobywanie się spalin, będą się robiły zawirowania w puszcze/

Jakie dokłądnie wpływ będzie to miało ti Ci nie powiem, ale napewno niedobry.

Nie lepiej go zmienić?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
moze teraz sa dwie wielkie lochy, oryginalnie jest jedna cienka rurka w 316, ja tez wstawilem uniwersalny tlumik tyle ze sebringa, po zatkaniu jednego wylotu ZIEMNIAKIEM glos przestal byc buczacy w okolicach 1500-2500obr, od tego czasu mysle nad wstawieniem zwezek w koncowki, tak zeby nie bylo widac a bedzie spelnialo funkcje
przednie kola sluza do kierowania, a tylne do napedzania
Opublikowano
Co innego dać zwężki na obie końcówki a co innego zablokować całkowicie jedną i pozwolić na odbijanie się spalin!
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
A wiec kontaktowalem sie z firma ktora robila mi wydech zatkanie jednego z wylotow nie bedzie mialo absolutnie zadnego wplywu na cyrkulacje spalin zawirowania silnik itp.. w tym przypadku jest to czyta akustyka wiec smialo mozna przytkac jedna z rur nie ma tam podzielnych komor wiec spaliny beda wydostawaly sie swobodnie tak jak do tej pory a auto chodzi o wiele ciszej
  • 5 tygodni później...
Opublikowano

Witam

Jak juz wczesniej wspominalem,wymienilem kata na uniwersalnego i koncowy tlumik.I teraz slychac glodnego ruskiego soldata ,jak biega z pusta menazka z lyzka w srodku :P

Potrzebuje podpowiedzi jaki tlumik srodkowy bedzie pasowal ,bo jak wiadomo oryginalne katy sa razem z tlumikiem a uniwersalne nie.

Moze ktos zakladal tlumik srodkowy i podpowie od jakiego auta bedzie dobrze sie sprawowal.Oczywiscie jak najmnieszy gabarytowo.

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.