Skocz do zawartości

Problem z zapalaniem


maxman

Rekomendowane odpowiedzi

czytalem posty na temat problemow z zapalaniem ale u mnie inaczej to wyglada

oczywiscie wieczorem poprzedniego dnia bylo OK nastepnego dnia rano juz nie moglem zapalic

pierwsze przekrecenie i jakby zapalil ale zaraz zgasl po 3 sekundach

nastepnie krecilem rozrusznikiem moze ze 3 minuty i probowal zapalac (zaskakiwal) przez ten czas ale jak przestawalem krecic gasl, wiec pomyslalem bede krecic do oporu az zaskoczy i zaskoczyl po 3 minutach, oczywiscie nierowna praca i plywajace obroty od zera (prawie gasnie) do 1000, musialem trzymac noge na gazie na 1500 przez minute az sie ustatkowalo

to pojawia sie na zimnym i cieplym silniku, ale nie zawsze, dzisiaj rano zapalila na cykniecie (na zimnym) nastepnie popracowala ze 2 minuty i wrocilem po 2 godzinach juz byl problem i musialem krecic,

obroty nie zawsze plywaja a jedynie czasami, wtedy tez nierowno pracuje

stoi na powietrzu, przez ostatnie 2 miesiace jezdzilem bez przeplywomierza (odpiety kabel) moze to spowodowalo ze cos "padlo", to zapalanie i plywajace czasami obroty juz wystepowalo wczesniej zanim wstawilem przeplywomierz, jego wstawienie w zasadzie dalo mi moc dla silnika i nic wiecej

mam prosbe zeby mi ktos podpowiedzial od czego zaczac sprawdzanie bo w moim miescie oprocz ASO nie ma innego warsztatu ktoremu moglbym powierzyc naprawe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.