Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
panowie mam problemik żaży mi sie ladowanie do 3000 tys obrotow pozniej gasnie a jak przelaczam zaplon to sie wogole nieswieci kontrolka od ladowania i niemam ladowania tak do 4000 tys poniewarz mi radio i swiatla przygasaja dopiero powyzej 4000 ma ladowanie co to moze byc
Opublikowano
byc moze regulator napiecia albo wada w samym alternatorze - moze byc takze luzny pasek klinowy ale to mniej prawdopodobne

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Ja miałem jakiś czas temu podobnie. Wymieniłem regulator napięcia i wszystko wróciło do normy.

 

koszt nie jest duży a sprawdzenie go to chwila czasu ;)

 

Jeśli regulator napięcia będzie OK sprawdź alternator czy wszycho z nim w porządku

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.