Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam mały problem a mianowicie wieszają mi się obroty na gazie na ok. 2000 obrotów na gdy zrzucę na luz na wyższych obrotach. Nieraz powoli opadną ale często już tak zostają i musze zdusić silnik żeby spadły.

Nie wiem czy nie ma tu jakiegoś związku z dolotem bo jak odchyle gumkę od antystrzłu to obroty spadają. Byłem z tym kiedyś u 2 gazowców w nagazie facet nie mógł się nadziwić i stwierdził ze to chyba od reduktora bo coś mu tam wcześniej z nim nie pasowało. Natomiast u Panów na rokicińskiej na przeciwko tesco stwierdzono ze tak tu będzie bo został źle dobrany sterownik.

Czy ktoś wie może coś na ten temat? Spotkał się z takim przypadkiem w silniku M43 1.6. Dodam ze instalacja jest BRC II gen.

Pozdrawiam!

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

mam identycznie, i tez musze dusic :|

 

sprawa wyglada tak, ze w naszych instalacjach powinen byc zmontowany dodatkowo 'komputer' jakis, ktory to po puszczeniu gazu ustali obroty na normalnym poziomie.. Mnie za dolaczenie do instalacji owego 'komputera' gazownik zaspiewal 450 zl, wiec dalem sobie spokoj.

Breast. Mouth. Waist.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.