Skocz do zawartości

silniczek krokowy czy przeplywomierz powietrza??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam,mam E30 320,sprawa jest taka ze auto nie tyle ma falujace obroty tylko jak jest zimny silnik to ma dosyc wysokie obroty (wyje jak na autom. ssaniu)a jak sie zagrzeje to spadaja,naczytalem sie o silniczkach krokowych i przeplywomierzach i wybralem tansza opcje i kupilem silniczek krokowy (uzywany) i zglupialem bo po zalozeniu jest na odwrot,jak jest zimny to sa niskie obroty (nawet gasnie silnik) a po zagrzaniu rosna ,czy jest to zepsuty silniczek (tylko "inaczej") czy moze do wymiany jest przeplywka??bo ja juz zglupialem prosze o pomoc bo jest to denerwujace,z gory dzieki i pozdro
Opublikowano

sprawdz teraz czujnik temperatury ktory sie znajduje w obudowie termostatu. to jest chyba ten blizej chlodnicy bo sa dwa.

poza tym swoj stary krokowy utop w benzynie ekstrakcyjnej na noc i podmien. moze to i druciarski sposob ale znajomym czesto pomagal.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.