Skocz do zawartości

Czy da się wymienić tylne tarcze na wentylowane??


EwelinaBMW

Rekomendowane odpowiedzi

z tylu poza tym ze masz tarcze do dodatkowo jest w tarcze wbudowany beben do hamulca recznego , znam typa co by ci to zrobil bebno tarcze wentylowane , wtedy ciensze klocki hamulcowe (by weszly) ... ale jaki jest sens ? tak 70% sily hamowania to przod. jaks slabo hamuje to doprowadz hamulce to stanu fabrycznego a nie kabinujesz jak kon pod gore .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj,

 

Wszystko da sie zrobic, tylko czy to ma sens?! Kiedys juz tak kombinowalem w innym samochodzie - duzo dlubaniny i przerabiania, a efekt srednio zadowalajacy.

 

Moje zdanie... szkoda zachodu. Chyba ze chcesz dokonac wiekszej modyfikacji (tarcze, zaciski, klocki, itp. typu sport/racing). Ja w 318is mam dokladnie to samo i spokojnie wystarczy. Jesli slabo hamuje, to sprawdz najpierw elementy ukladu i ew. wymien co potrzeba... powinno pomoc.

Pozdrawiam!!!

Michał

------------

...Może się nie znam, ale powinno być inaczej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozna by zmienic ale dodatkowo jeszcze do wszystkiego potrzebujez nowe zaciski. nie ciensze klocki jak kolega NikosWariat pisal tylko wieksze zaciski potrzebne są, ale jaki sens w tym zeby to zmieniac? wygladu to nie zmieni a lepszych hamulców nie bedziesz mial bo tyl hamuje 30%
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz slabe hamulce to sprawdz czy masz te terazniejsze w dobrym stanie i czy klocki sie nie koncza. Nie ma sensu wymieniac bo to Ci nic nie da. Dobre oryginalki wystarcza, choc ja mam wszystkie tarcze nawiercane, ale to raczej dla lansu :D nie mam pojecia czy teraz lepiej mi hamuja.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze ludzie z tego co mi wiadomo... to nawiercane tarcze sa od tego zeby szybciej stygły. czyli mniejsze ich zuzycie mniejsza mozliwosc ich wygiecia uszkodzenia .... co za roznica czy tarcza bedzie nawiercana czy nacinana ? :)

 

ja uzywam tarczy BREMBO klocki Lukas i jestem zadowolony a tarcze nie nawiercane i nie nacinane.

 

pozdro dla wszystkich :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego marcie

zawuwaz fakt ze jak auto ma hamulce z tyłu wentylowane to klocki hamulcowe ciensze niz w odpowiedniku nie wentylowanowych . a kolezance napisalem nie podwyszajac kosztow za bardzo , ale sadze ze zestaw 4, 6 czy 12 tloczkowy przewyszy jej wartosc auta i nie bedzie na ta nia stac .

taki ciekawostka zuzyte (ale nie blachy) z fiata uno nie wentylowanych z przodu sa w takiej samej grubosci jak w lancia thema 2.0 16v turbo ie na tył wentylowane. dosłownie grubość okładziny nowego klocka do tej lanci jest 4mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Qrcze ludzie z tego co mi wiadomo... to nawiercane tarcze sa od tego zeby szybciej stygły. czyli mniejsze ich zuzycie mniejsza mozliwosc ich wygiecia uszkodzenia .... co za roznica czy tarcza bedzie nawiercana czy nacinana ? :)

 

ja uzywam tarczy BREMBO klocki Lukas i jestem zadowolony a tarcze nie nawiercane i nie nacinane.

 

Jak to co za roznica!!! Sam napisales, ze nawiercane szybciej stygna, czyli hamowanie jest lepsze przeciez im wieksza temperatura tarcz tym gorzej auto hamuje:D A do tego odprowadzaja ladnie syfy z klockow. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego marcie

zawuwaz fakt ze jak auto ma hamulce z tyłu wentylowane to klocki hamulcowe ciensze niz w odpowiedniku nie wentylowanowych . a kolezance napisalem nie podwyszajac kosztow za bardzo , ale sadze ze zestaw 4, 6 czy 12 tloczkowy przewyszy jej wartosc auta i nie bedzie na ta nia stac .

taki ciekawostka zuzyte (ale nie blachy) z fiata uno nie wentylowanych z przodu sa w takiej samej grubosci jak w lancia thema 2.0 16v turbo ie na tył wentylowane. dosłownie grubość okładziny nowego klocka do tej lanci jest 4mm

 

Co do ceny to nie jest tak tragicznie, firma D2 Racing produkuje Kit-y 4/6/8 tłoczkowe do BMW E36 od 320 do 360 mm i koszt przodu to ok 4-4.5 tyś zł w detalu furka koleżanki chyba taka tania nie jest :cool2:

...jest jeszcze zestaw Tarox-a i Brembo ale ten ostatni kosztuje ok 14 tyś zł detal :mrgreen: :norty:

Galeria moich pojazdów i ich historia

http://img149.imageshack.us/img149/6353/podpisoj3.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Według mnie nie ma sensu zmieniać oryginału.Każdy samochód ma odpowiednie hamulce zależne od pojemności silnika,opon i wielu innych czynników więc nie ma sensu zmieniać czegoś przy czym fabryczni mechanicy spędzili dużo czasu a Ty chcesz od razu coś zmienić.Jestem może staroświecki ale lubię oryginalność :lol:
Freude am fahren...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.