Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wszystkich mam mały dylemat a mianowicie chodzi mi o te dwa auta wymienione wyzej do tej pory jeździłem e36 coupe 318is ale od zawsze mi sie podobała linja e30 i teraz przymierzam sie do kupna takiej tylko z tym ze niemoge trafic na naprawde zadbane auto wiec szukam jakiejs alternatywy równie ładnym i ciekawym autem jest e34 intersuje mnie wersja 525 m50b25 i jestem ciekaw jak wypadaja oba auta w porównaniu głownie mi chodzi o osiagi e30 325 vs 525 mam pewne obawy ze na jednak spora mase jak na e34 tem silnik 192km moze byc troche zasłaby

dzieki za odpowiedzi

Opublikowano

Przepraszam, że trochę nie na temat.

Ja kupiłem e34 525, a dla swojej dziewczyny rozglądałem sie ostatnio za .... e30. Najlepiej kupić oba :wink: Pozdrawiam

Opublikowano
Moim zdaniem 192 konie w E34 sa juz zupelnie wystarczajace do sprawnego poruszania sie. A co do znalezienia zadbanego egzemplarza - zarowno po jeden, jak i po drugi samochod pojechalbym do Niemiec.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

troche dziwne porownanie e30 do e34. jak by nie bylo to jest ogromna roznica.nawet e36 nie ma co porownywac do e30.

w e30 siedzisz jak w sportowym aucie , w e34 tego juz sie nie czuje(chyba ze masz wzrostu ponad 190 i waga ponad 100kg ). nawet jakby tam bylo wiecej mocy to nie to samo.

jak brakuje ci sportowego zaciecia to wiadomo ze nie liczysz sie z komfortem a wiec nisko, twardo,lekko ,szybko itd.

lepiej wyczujesz e30 w zakretach niz e34.

do niemiec mozna pojechac ale trzeba troche na to czasu poswiecic czyli wyjazd, rejestracja itd . nazbiera sie prawie tydzien. trzeba przyznac ze nie zakatowanej,nie zagazowanej bez wies tuningu e30 325 w polsce trudno trafic.

i mam nadzieje dymek ze "nie prosta a zakret bedzie dla ciebie wyzwaniem "

:cool2:

Opublikowano

miałem e36 318 is było fajnym autkiem w miare dynamicznym ale szukam zdecydowanie e30 325 tylko z tym ze jest ciezko znaleźc naprawde zadbane wozidełko dlatego pytałem o e34 ale zdecydowanie szukam autka do pokonywania zakretów bokiem na codzien mam inne autko

Mam jeszcze jedno pytanko jaki jest ralny czas od 0 do 100km/h zdrowego e30 325?

Opublikowano

katalogowo powinna miec 8.3 ale wiadomo ze jest to do przebicia. nie raz bylem na hamowni ze znajomymi i pare e30 325 pomimo 18 lat trzymaly serie czyli 170KM.

wystarczy troche taka wybebeszyc i ponizej 8 spokojnie sie zejdzie.

no i najwazniejsze nie sugerowac sie G-Tech'em bo przeklamuje.

Opublikowano

Po prostu G-tech G-techowi nierowny. Niektore egzemplarze, szczegolnie np. po jakims upadku, zaczynaja lekko przeklamywac.

A co do zadbanego E30 325i - gdybym szukal takiego samochodu, to w Niemczech, ewentualnie wsrod swiezo sprowadzonych.

No i nalezy sie liczyc z tym, ze za idealny stan trzeba bedzie zaplacic duzo wiecej niz wynosi srednia cena.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano
a jak wyglada porównanie e30 325 z e36 325 pod wzgledem osiagow e30 mniej mocy i mniejsza masa a e36 wiecej macy ale i wieksza masa
Opublikowano

ogolnie to powinna wygrac e36 bo nawet katalogowo ma mniej niz e30 ale realnie zawsze jakos e30tki wygrywaja. nie wiem od czego to jest zalezne...

sporo zalezy od kierowcy, moze w e36 to raczej tacy "synek tatusia" ktory jezdzi z domu do szkoly itd. na e30 kazdy moze zarobic szybko sam i cwiczy w niej ciagle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.