Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie gorączkuj się tak, szkoda zdrowia.

 

To że będzie węższa, nie znaczy że będzie dobrze pracować.

 

Popatrz sobie jakie są zestawienia opona+felga wszystkich uznanych producentów aut. /Np. 195 występuje z felgą 6-6,5 cali/.

 

Pewnie, że drobne różnice są dopuszczalne, czasem nawet może w pewnych warunkach pomagają, ale bez przesady.

 

Nikt sie nie goraczkuje, ale nie mozna wprowadzac ludzi w blad :nienie:

Idac twoim tropem: przy 6,5 - 195 przy 7,5- 215/225, to przy 8,5 235/245 ?? :duh: nie chce myslec co bys zalozyl na 9-9,5 cala........

 

Mialem kiedy e30 na 9calach 205/50/16/ i zadnych problemow nie bylo oprocz scietych/zjezdzonych krawedzi opon oczywiscie :mrgreen: Przy takich felgach i seryjnych nadkolach po prostu szersza oponka obcierala o nadkola i bylem zmuszony zastosowac taki kapec :D

 

Wracajac do twojej wczesniejszej wypowiedzi: "Mam doświadczenia z jazdą /co prawda innymi samochodami, ale na tych samych koleinach / na 195/14 i na 235-265/17; na jednych i drugich wozi podobnie"

 

Cos nie tak z tym Twoim doswiadczeniem :jawdrop: - przerabialem temat wiele razy (w roznych autach) i na waskim i wysokim ogumieniu nie powinno NIC WOZIC :!:

 

PZDR

Opublikowano
chyba zdecyduje sie na 205/50/17

 

Sam takie opony bede zakladal,ostatnio poruszalem temat dopasowania opon do felg,z materialow ktore podrzucili koledzy z forum wyraznie wynika,ze do felgi 7.5 te oponki pasuja jak ulal,sam takie bede zakladal tez na felge 7,5,uwazam ze to kompromis pomiedzy komfortem jazdy a wygladem autka,pozdr :)

http://img237.imageshack.us/img237/9199/avako1.png

Przedni napęd jest dla dziewczynek. . . :twisted2:

Opublikowano

Hehe...

 

... dobrze się zastanów, myślenie nie boli, nie można wprowadzać ludzi w błąd /-mój faworyt :wink: /, masz słabe doświadczenia, pasuje jak ulał, strach pomyśleć co byś założył na 9 cali..... WOW, chłopaki WOW! hehe.....

 

w porządku tak tylko niepotrzebnie coś tam wspomniałem i obiecuje że więcej nie będę :modlitwa:

 

ps. na 9 cali na tył alpina zaleca 245-265, 265 szło fabrycznie, na 8 cali przód 225-235, 235 szło fabrycznie, co prawda michelin twierdzi że ze współpracy z alpiną w kwesti dobierania opon do aut czerpie tyle co czerpał z f1, ale przecież co oni się tam znają, a poza tym jak to paskudnie wygląda, fuj.

Opublikowano
ps. na 9 cali na tył alpina zaleca 245-265, 265 szło fabrycznie, na 8 cali przód 225-235, 235 szło fabrycznie, co prawda michelin twierdzi że ze współpracy z alpiną w kwesti dobierania opon do aut czerpie tyle co czerpał z f1, ale przecież co oni się tam znają, a poza tym jak to paskudnie wygląda, fuj.

 

M-powerek sam masz E30 (i to z jakim silnikiem :wink: ) i na pewno wiesz ze takie szerokie opony np. do E30 nie wejda, gdzie przewaznie przy rozstawie 4x100 i 9 calach ET wynosi 15... wiec tez duzo zalezy do jakiego modelu... Nie wspominajac juz o e36 do ktorej cos powyzej 8x17 z ET35 i 225/45/17 ciezko zalozyc bez szorowania o blotniki, a w temacie jest mowa o E36 !

 

 

"masz slabe doswiadczenie" :?: gdzie Ty to doczytales ??.... Piszesz ze wozilo Cie na 195 przy 14-tce a to juz przegiecie :!:

Opublikowano
Na tych felgach mam 235/40/17.Na ten rok kupiłem już nówki opony 225/45/17.Jak ktoś chce to te stare są jeszcze ze 2mm nad punktami wiec na sezon albo do palenia gumy w sam raz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.