Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy ktoś z forumowiczów ma może e38 z tym silnikiem? Jakie są wrażenia z jazdy, czy się nie muli, itp, itd.

 

Dodatkowo czy ktoś się może orientuje jaka jest orientacyjna wytrzymałość tych silników? I co najszybciej się psuje?

Opublikowano
niemam diesla ale jeździłem dwoma takimi jedzie to jako tako rakieta to może nie jest ale daje sobie rade w każdym bądź razie ostatni nie będziesz. jeżeli będziesz jeździł rozsądnie to pojeździsz jeżeli sportowo to będziesz często odwiedzał warsztat turbina i głowica ewentualnie pompa lub skrzynia automat po około 200 tys najlepiej wymienić łancuchy roz i tak to miej więcej wygląda
BMW sie nie psuje
Opublikowano

No właśnie 143KM vs 1815kg. Tylko moment w miarę rozsądny 280Nm.

 

A po ilu powinno się skontrolować/wymienić rozrząd i jaki to jest koszt części/robocizny przy tym silniku.

Opublikowano
kurde po automat miała być kropka. właśnie po około 200 tys najlepiej zmienić rozrząd. oczywiście łańcuchy kupować tylko w serwisie kompletny rozrząd około tysiąc zł
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Wiecie,znajomy ma e39 kombi z tym motorem.Auto jest z 98roku i ma nastukane 473tys.km. Dopiero Raz zmienil rozrzad,auto serwisuje w salonie,warsztacie BMW,olej zmienia co 8tys.km.Autem smiga na trasie,i nie narzeka,

A tak wogole ,to po co zmieniac rozrzad po 200tys??? Przeciez tam jest lancuch!!!

Opublikowano
No właśnie po ilu powinno się łańcuch zmieniać, bo ostatnio słyszałem że po 500 000km ale to chyba lekka przesada. Jednak kilka razy słyszałem, że po 300 000km co wydaje mi się bardziej rozsądną granicą.
Opublikowano

Witam

Jeżdźe taką i powiem tak, jeżeli chcesz nia poszaleć to kup coś z większym silnikiem, to jest auto do spokojnej jazdy, ale wbrew opinią innych na trasie radzi sobie całkiem dobrze.

Jechałem nia już 200km/h i jeszcze mogła ale polskie drogi.

Łańcuch - nie wymieniałem mam już 230000tys , mechanik powiedział mi że sie praktycznie nie wymienia a jak już to przy 500000 tys, wszysko zależ od użytkownika i jego kultury jazdy, jeżeli cały czas pedał w podłodze to i wymiana szybciej, ale i nie tylko łańcucha. :D

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Jechałem z Taksiarzem na liczniku miał 460 000 km

 

Działało wszystko ok i nie narzekał na auto -

miał patent , że zimą przy ostrych mrozach na zbiornik ropy dolewał 2-3 litry bezołowiówki .

Na trasie nie przekraczał 140 km/h

 

Pozdro

Mario

Opublikowano
No to teraz ja wam napiszę o mojej. Kupiona 2 tygodnie temu. Kiedy kupowałem sprawdziłem to co mogłem sprawdzić ale do silnika niestety zajrzeć nie mogłem.Okazało się że głowica jest w niej niestety pęknięta no i musze ją wymienić . Znalazłem drugą, będę wymieniał także pierścienie i bendyks bo w rozruszniku padł. Koszty to jakieś 2000 zł. Auto od maja 2006 roku w kraju i prowadzona do końca książka serwisowa a wieć już w polsce ktoś dodał jej zdrowia. no cóz my polacy nie potrafimy jeździć autami. Ktoś kto wsiada do 725 tds musi pamiętać że nie jest to 5,0 benzyna 12V i należy silnik tds traktować bardzo delikatnie.
Podjechali ułani pod okienko beemką siódemką.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.