Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem a mianowicie zauważyłem że na śliskiej powierzchni tył mojej betki jest bardzo niestabilny.

Potrafi bez żadnej przyczyny delikatnie rzucać tyłem.

Odniosłem wrażenie jakby delikatnie przesuwała się na boki.

Wrażenie jest podobne jak by jechało sie na niedokręconych kołach :duh:

Na suchej nawierzchni raczej tego nie wyczułem :?:

Co jest grane?

Może ktoś z was miał podobną sytuacje

 

POMOCY :modlitwa: :modlitwa:

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hej

 

- jestem pod wrażeniem zdjęcia "Twojej lali w aucie " :jawdrop: - oczywiście żart :mrgreen: ale widząc takie zdjątko - nasuwa mi się od razu piosenka Kukiza - Oh Hela

 

Musisz dać więcej info aby sobie pomóc

 

Czy to jest pierwsza Twoja zima tym autem

 

o jaki model chodzi o 5 czy 7

 

jakie masz opony , jak było przed zmianą opon , jakie masz ciśnienie ?

 

czy ćwiczyłeś jazdę na lodzie - specyfika napędu na tył + dużej mocy

 

daj się przejechać komuś kto zna się wybornie BMW lub ma taki sam model jak Ty , nie sugeruj nic - niech powie swoje uwagi

 

jaka jest przeszłość auta - sprawdzałeś geometrię auta ( nie zbieżność ale całą geometrię )

 

czy nosi ją też na luzie czy podczas hamowania czy podczas dodawania gazu , na prostej czy na łuku , na śniegu czy na lodzie?

 

Jeśli masz słabsze amory , luzy w zawieszeniu - w ekstremalnych warunkach - odczuwasz te niedogodności do kwadratu , opony zimowe też kiedy na dworze jest 6-10 stopni są bardziej skoczne i roztańczone

 

Pozdro

Mario

 

były Łodziak z Teofilowa

Opublikowano
Witam !!! Miałem DOKŁADNIE to samo jak opisujesz w mojej E46. Zawieszenie Beeemek składa sie z ogromnej ilosci simen-bloków ( to gumowa tuleja z metalowym pierscieniem posrodku ) i wlasnie to masz wyrabane. Mnie ta impreza razem z robocizna kosztowała 700zł. Dodam ze wymieniłem 6szt. Trzeba je wyciskac na pracie hydraulicznej z wahacza tak wiec jest to kupe roboty, no a potem wprasowywac nowe !!! Pozdro :-)
Opublikowano
Pierwsza sprawa to jedz do mechanika, niech Ci sprawdzi zawieszenie z tylu, druga sprawa to sprawdz dokladnie geometrie. Jezeli nic nie pomoze to sprawdz czy autko jest proste.
Opublikowano

auto sprowadziłem całkiem niedawno a co do historii auta to wiem na 1000% że nigdy nie walone.

A dolegliwość dotyczy 530 i co na pewno mogę stwierdzić że nie jest to normalne zachowanie się tego auta.

Mam 523 z 96r i jest po prostu idealna, mogę nią walić ile fabryka dała po największych koleinach i idzie jak po szynach a ta 530 cośik taka niestabilna.

Opublikowano

przyczyn moze byc wiele... u mnie bylo pdobnie, nie tyle nawet na sliskim ale nawet na mokrym. Okazalo sie, ze po wymianie elementow tylnego zawieszenia nie zrobilem zbierznosci i zjadlo oponki. Zatem bylo to spowodowane utrata przyczepnosci - na szczecie.

 

Wiem, ze to banal ale zacznij od najprostszych rzeczy (ogumienie, zawieszenie, geometria).

 

Pzdr,

 

Pzdr,

Artur
  • 7 lat później...
Opublikowano
Witam jestem nowy na forum i chcialbym sie poradzic odnosnie mojej BMKi,a problem tkwi w tym iz po wymianie całego tylnego zawieszenia tj. wahaczy łączników gum stabilizatora oraz tulej pływających moja bunia zaczeła dziwnie sie zachowywac chodzi o to ze podskakuje jak pin-pong jakby wogule nie miała amortyzacji z tyłu.Prosze o pomoc.Czy moze to być spowodowane nieustawieniem zbieżnosci??? :cry: Jeszcze jej nie ustawiłem bo dzisiaj juz wszystkie stacje były zamknięte.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.