Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No własnie kupuje i już upatrzyłem byłem oglądnąć i mi pasi. Tylko zastanawiam się gdzie sprawdzić numer nadwozia?

A samochód to BMW e36 sedan rocznik 96.

Może mi ktoś powiedzieć gdzie on się znajduje?

 

A i jeszcze jedno koleś ma do niej tylko jeden kluczyk (z chipem) twierdzi że dorobienie go bedzie mnie kosztować 200-300 zł.Troche to podejrzane.

Zauważyłem że niema w nim też komputera.Czy to wogóle jest możliwe.A może szukam tam gdzie niepotrzeba?

 

Czekam na opinie kupić niekupić? Koleś wart zaufania?Papierki wszystkie ma.(sprowadzony z Niemiec)

Opublikowano

Ale papiery wyglądają dobrze.Koleś nawet nas zawiózł do innego kola co nam wytłumaczył z tymi papierami. Mimo to się narazie nieskusiliśmy.

 

No ale napewno ktoś wie gdzie sa numery nadwozia w tej bryce.

Więc niech się podzieli tą wiedzą.Napewno nie jednemu się to przyda.

Opublikowano

jest kilka miejsc-jednym z wazniejszych jest podszybie pod prawa wycieraczka przedniej szyby( w okienku takim) ale jest wiele wiecej miejsc( uzyj szukaj , bo chlopaki juz o tym wiele tui pisali)

a co do zastanowienia sie to chodzilo mi o to ze ja mam z tym samochodem same prpobelmy-wiecznie cos sie pieprzy ( tylko ni emylic tego z psuciem sie)ma kaprysy i to za duzo

Opublikowano

:search: jeśli chodzi o numery to był temat w którym wkleili schemat gdzie są wszystkie numery w BMW. Ja u Siebie mam miedzy wycieraczkami na ramie widac je jak podniesiesz maske.

 

Ja też kupiłem auto z jednym kluczykiem ale.. od handlarza ktory nawet nie wiedział z jakiego miasta i mial kupe sprzedachy aut za soba no i przed wiec nie sadze czy on mnie teraz wogole pamieta. Zreszta wystarczy zrobic (ja akurat mam takie plany) ciemne szyby kupic fele i dac glebe i nikt autka juz nie pozna o ile nie miało jakiś znaków typowych.

 

Napewno jest jakiś wydział komendy policji gdzie można to sprawdzic ale tym samym narobisz kłopotu sprzedającemu.. żeby go nie wkurzyc za bardzo.. bo jesli to złodziej faktycznie to ja bym nie chciła byc w Twojej skorze pozniej.

 

Z tego co wiem jednokluczykowcy maja problemy z AC no i potem z odszkodowaniem bo można metoda mikroskopową zbadac czy była robiona kopia z kluczyka. Wiec jesli zależy Ci na AC to dobrze się zastanów.

 

Pozdrawiam.

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
A zapomniałem jeszcze dodac że sprawdzenie zgodności numerów nie daje gwarancji legalności auta. Lepiej jedź do blacharza i niech wybada czy nie było żadnych szczepanów robionych bo legalne znamie można łatwo wkleic w nielegalne auto.
http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano

Użyłem tego :search: i podziałało! Ale żeby niebyło wcześniej wpisywałem i nic konkretnego nieznalazłem. Ale w końcu nowy jestem :oops:

Wybaczcie :modlitwa: .

 

Co do numerów:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=41279&highlight

 

Jeżeli będzie między wycieraczkami to lookne, gorzej z tą kartka.

 

A komputer znalazłem tu:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=40087&highlight

Opublikowano

Ja proponuję podjechać gdzieś do ASO z samym numerem VIN i poprosić o rozkodowanie, będziesz wtedy wiedział jakie wyposażenie i co jest grane.

Ew. do jakiegoś zaprzyjaźnionego warszatu w celu oględzin.

Opublikowano
Chopy nie straszcie kolegi,toż to 11letnie auto!!!na pewno już sie czaja za rogiem zeby je skroic itd. :mrgreen: jeden kluczyk to prawie norma jesli auto przeszło przez lapy zachodnich handlarzy(Turków,Ruskich,Jugoli itd)bo maja taki burdel na placach ze ciezko im nieraz znalezc nawet ten jeden.auto sprawdz,podjedz do kogos kto ma auto z niemiec i popatrz jak maja wygladac papiery,zeby ci nie wcisneli jakiegos kitu,ale stawiam na to ze wszystko jest oki,i jak ci pasi to bierz bo E36 to fajne autko.pozdro
Opublikowano

To was zaskocze Beti jest MOJA :norty:

Dziś ją kupiłem(żeby niebyło że ją wcześniej nabyłem)

 

Papierki raczej są git (jest mały brief duży brief, książka od serwisu z pieczątkami, umowa) nie są nowe, wyglądają przekonująco.

 

No ale najpierw oglądłem sobie te numerki i git. Zaproponowaliśmy kurs na stacje diagnostyczną, kolo sie zgodził.Facet sprawdził no i przyczepił się o zgrozo do spalonej lampki tylnej rejestracji no i coś poważniejszego, brak ręcznego na lewym kole.Troche z ceny opuścił.

 

Niewiecie czasem czy ta naprawa będzie mnie drogo kosztować i czy dam rade sam to naprawić, bo mój poprzedni samochód był prosty ja budowa cepa.Moja ukochana ciemno wiśniowa Skoda Favorit.

 

Co do pytania powyżej (kto szuka niebłądzi :| )

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=26468&highlight=r%EAczny

 

mecik: 10 i słownie pół :wink: letnie.

Opublikowano
Hej no to witamy wśród maniaków-pewnie juz ci nie przejdzie :mrgreen: .Co do naprawy recznego to ten opis co podales linka jest oki i jak grzebałes przy skodzinie to sobie poradzisz a koszty tez sa do zaakceptowania.pozdro
Opublikowano

Miło mi.Ja również witam BMWmaniakowców :hand:

 

W Buniach dawno temu się zakochałem, a teraz marzenie się ziściło :dance: .

 

Teraz ją wypieszcze, dopieszcze i będzie ze mną szczęśliwa (to nie jest chyba żadne zboczenie :roll: ?)

 

W weekend zarzuce jakieś fotosy.

Opublikowano

ja tez Cie witam w naszym gronie :)

 

wez zapodaj jakies fotki swojego dobytku .

 

 

 

ps. co do kluczy , ja w mojej jak kupowalem to dostalem 4 i tez od handlarza kupowalem . Jesli chodzi o AC to musisz miec 2 klucze chyba ze masz znajomego w ubezpieczalni to wtedy do zdjęcia ( AC ) podlozysz klucz kolegi zeby byly 2 na fotce

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Tak się składa że mam :mrgreen:

 

A zdjątka dopiero w sobote zapodam bo w dzień pracuje :(

 

Moja betka ma kolorek czarnej perły więc przy takiej wieczornej szaruwie nic dobrego by niewyszło.

Opublikowano

Co prawda moje przygody z pochodzą z Opla, ale nie spodziewam się żeby z BMW było inaczej.

Kluczyk za 200-300zł to w ASO robią. Popytaj zakłady dorabiające klucze o

"magika" kopiującego immobilizery w twoim mieście. Powinien być nieco

tańszy. U mnie we wrocku polecali jednego i za 160zeta skopiował pigułkę

immobilizera wraz z kluczykiem

Opublikowano

Sprawdz najpeier czy nie trzeba podciagąc recznego. Rozkręc popielniczki i cały tunel środkowy. Ręczny w E36 podciaga się w środku auta. Na lewym tylnym kole jest rozrząd wiec jak bedzie ciezko chodziło to się nie przejmuj :wink:

 

Witamy w klubie maniaków - Wpadłeś w BMW chorobe - już nie wyjdziesz :dance:

http://www.toya.net.pl/~yeahman/00/bmw4.jpg
Opublikowano
ja tez Cie witam w naszym gronie :)

 

wez zapodaj jakies fotki swojego dobytku .

 

 

 

ps. co do kluczy , ja w mojej jak kupowalem to dostalem 4 i tez od handlarza kupowalem . Jesli chodzi o AC to musisz miec 2 klucze chyba ze masz znajomego w ubezpieczalni to wtedy do zdjęcia ( AC ) podlozysz klucz kolegi zeby byly 2 na fotce

 

Jest wiele ubezpieczalni(łącznie z PZU)które akceptują jeden kluczyk-wiem bo mam tez tylko jeden i pełne AC.

Opublikowano

Kluczyk sobie dorobie, musowo.

Wiem że trzeba do immobilizera jakiś kod zdobyć aby dorobić działający kluczyk ale kolo ktury dorabia wie napewno więcej ode mnie.

 

Co do recznego to w sobote się zabieram za brudzenie rąk.Zobaczymy z czego ulepiona jest ta bunia :mrgreen:

 

Tu macie pierwszą fotke z środka.

http://img522.imageshack.us/img522/3696/bmwwnetrzewp0.th.jpg

W tle widać skodziane.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.