Skocz do zawartości

Swap silnika z 528i na 3.0d


TurboDiesel530d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam...

Niestety bede musial sprzedac swoja beemke niedlugo bo jade spowrotem do Kanady. Mam teraz 530d i moge powiedziec ze sie w jej za kochalem. Niestety samochod jest za mlody zeby mozna bylo zabrac do Kanady. Mozna natomiast zabrac silnik i inne duperele.

Wiec pytanie: Jak skomplikowana jest sprawa swapu silnika M52 na M57? Napewno tez trzeba wymienic skrzynie biegow. Co wiecej? Komputer, wiazki, jak z bakiem paliwa i przewodami paliwa? Wydech?

 

Mniej wiecej staram sie z orientowac jakie czesci sa potrzebne. 528i w Kanadzie sa dosc tanie, wiem ze zawieszenie od 528i wystarczy do M57... tylko chodzi o sam swap.. jest to baaardzo skomplikowane? Wiem ze tez sa nowe diesle biturbo, ale napewno jeszcze sa drogie no i niewiem jak wyglada sprawa z dopasowaniem do e39...

 

Dzieki z gory...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam...

Niestety bede musial sprzedac swoja beemke niedlugo bo jade spowrotem do Kanady. Mam teraz 530d i moge powiedziec ze sie w jej za kochalem. Niestety samochod jest za mlody zeby mozna bylo zabrac do Kanady.

 

mozesz przyblizyc temat, co oznacza, za samochod jest za mlody, aby go wziac do Kanady? nie wpuszczaja tam mlodych samochodow, tylko stare rupiecie? :)

Run flats? NEIN, DANKE!


Yn0sTYR.jpg?1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.