Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam użytkowników marki

 

niedawno kupiłem 325tds '97 i autko tak przypadło mi do gustu

(a mojej pani jeszcze bardziej), że zacząłem mysleć o drugim i...

kupiłem 730 automat '90, auto jest w bardzo dobrym stanie zresztą od pasjonata tematu, mam natomiast kilka pytań bo w ferworze nie pytałem poprzedniego właściciela:

 

co ile zmieniać olej w automacie

co to jest tryb m w mojej skrzyni 4hp ( e- economic, s-sport, m-? )

czasem odzywa mi się po naciśnięciu hamulca BREMSLI ELEKTRIK a światła stopu działają i żarówki są oczywiście sprawne

 

z góry dzięki za pomoc

proszę o ew. inne uwagi i sygestie

Opublikowano

Jesli zas chodzi o wymiane oleju to teoretycznie powinno sie wymieniac tak czest jak olej silnikowy,ale ogółem nie zaleznie od ilosci kilometrów,warunków to dwie wymiany silnikowego i przy trzeciej wymiana olejowego.Jesli nie wiesz kiedy był wymieniany to poprostu wymień sam dla siebie i samochodu.

pozdr

Sylwia374

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Opublikowano

dzięki za odpowiedż na moje pytania,

ostatnio gdzieś przeczytałem, że m w skrzyni to tryb manual ??,

właściwie interesuje mnie czy mogę ruszać np. z 3 na śliskiej nawierzchni i czy skrzynia wtedy nie jast przeciążona, po co w ogóle jest 3 2 1 oprócz D w tej skrzyni ? Przepraszam za te pytania ale nigdy nie jeżdziłem automatem

pozdrawiam

Opublikowano
Ruszajac z trzeciego biegu skrzynia jest bardzo przeciazona. Nie polecam ruszac bez potrzeby z tego biegu. Oczywiscie na sliskim mozna, a nawet czasami trzeba ruszac z tak wysokiego biegu, ale wtedy obciazenie dla skrzyni jest sporo mniejsze - cos blizej tego jakbys podniosl auto, zeby kola nie dotykaly podloza i wtedy to mozna nawet z ostatniego biegu ruszac.
Opublikowano

dzięki za odpowiedż na moje pytania,

ostatnio gdzieś przeczytałem, że m w skrzyni to tryb manual ??,

właściwie interesuje mnie czy mogę ruszać np. z 3 na śliskiej nawierzchni i czy skrzynia wtedy nie jast przeciążona, po co w ogóle jest 3 2 1 oprócz D w tej skrzyni ? Przepraszam za te pytania ale nigdy nie jeżdziłem automatem

pozdrawiam

Opublikowano

Olej w Automacie zmienia się co 40 tys km (w E32).

M to tryb manual przy włączonym M ruszaż z takiego biegu na jakim masz drążęk ustawiony. Drążkiem poprzez przesunięcie ustawiasz odpowiedni bieg.

S-Sport (kręci do końca) E - ekonomic (czyli normalna jazda do 3 tys obr)

Opublikowano
Witam trybu M uzywaj raczej pzry utudnionych warunkach wlasnie jak oblodzona nawierzchnia,snieg M jak nie ktozry sadza z nowej generacji skrzyn jest to manual ale manual w tego typu skzryni to tzw Tip Tronic a tu w starego typu skrzyni nie masz mozliwosci pzrelaczania biegow recznie nawet elektronicznie wiedz jest to mylace jest to polozenie do tudnych warunkow z przelozeniami bo 321 poprostu nie przelacza sie na inne biegi tylko 3 to na nim jedziesz i sie nie przelaczy ani wyzej ani nizej to samo 2i 1 itp jak na D skzrynia przy innej ilosci obrotow zmienia bieg S i E tak jak koledzy opisali mowia same za siebie a polozenia skrzyni czyli R ,N , D,P i 3,2,1i wiadomo do czego sluza te ostatnie czyli 3,2,1 sa to tryby do jazdy przy utrudninych warunkch takich jak jazda z przyczepa duzym obciazenie a 1,2 sa to tzw biegi gorskie sluzace wlasnie do podjezdzania pod strome gorki podjazdy itp miedzy innymi tez z przyczepa Jka sie myle to mnie poprawcie

http://img835.imageshack.us/img835/6681/snc00073m.th.jpg






DWIE ZYCIOWE MILOSCI MOJA ZONA I MOJA SIODEMKA

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.