Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie

na poczatek zaznacze ze juz szukam kilka dni odpowiedzi na forum

jest tego naprawde duzo.

 

ale do rzeczy

 

wymienilem wlasnie tarcze i klocki

przed wymiana autko jechalo idealnie tylko jak zabralem sie za hamowanie

kierownica zaczynala drgac. i stad tez wymiana

 

a po wymianie autko hamuje idealnie tylko jak jade powyzej 60km/h kierownica zaczyna drgac

 

niechce tutaj jezdzic po warsztatach i metoda chybil trafil wywazal, wymienial itd.

tracac przy tym pieniadze

 

 

od czego powinienem zaczac albo co moze byc przyczyna?

moze juz ktos taka sytuacje juz mial w swoim aucie

 

czekam na wasze wypowiedzi

Edytowane przez kick
Opublikowano

o jakiej koncowce mowa ??

 

piasty i felgi zostaly wyczyszczone

 

a wymiane dzis rano zrobilem wiec jest to moze 20 - 30 km

Opublikowano

U mnie przy 65-80 oraz powyżej 130 jest takie drganie i wynika ono u mnie z niewyważenia kół. W najbliższym czasie zamierzam je wyważyć.

 

Jeżeli to Twoje drganiepojawia się przy 60 km/h i zauważalnie słabnie powyżej tych 70 czy 80 km/h i pojawia się znowu przy 120-140 km/h telepiąc już całym samochodem, to oznacza że musisz sobie wyważyć koła.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

wlasnie wrocolem z przejazdzki (niestety po miescie) i zauwazylem ze drgania zaczynaja sie przy 80km/h i trzymaja do 100 km/h

wiecej nie jechalem ale moze jeszcze dzis to sprawdze w nocy jak bede wracal poznym wieczorem

 

tez mysle ze to kwestia wywazenia kol ale czekam na wasze dalsze uwagi

Opublikowano

warsztat jest ok

zawsze tam robilem i nic sie nie dzialo

w pon. pojade wywazyc kola jeszcze raz

i wtedy moze sie wszystko wyjasni

 

a na marginesie to jak to sie moglo stac ze przed wymiana bylo ok poza hamowaniem a po wymianie stalo sie odwrotnie??

Opublikowano

ja mysle ze moze ci sie odwaznik odkleil (alumy ) albo wylecial z rowka i zle kolo jest wywazone . Ja tez mialem bicia w oplu i byly spowodowane tym ze odwanik mi sie odkleil na alumie . najgorsze bylo to ze mialem jeszcze przed soba 1350 km do zrobienia . Coz jechalem tak i bylem wystraszony na maxa bo nie wiedzialem co to jest ? ale dalem rade .

 

moze tez opona byc wadliwa , to tez musisz wziasc pod uwage

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

a na marginesie to jak to sie moglo stac ze przed wymiana bylo ok poza hamowaniem a po wymianie stalo sie odwrotnie??

 

 

moze czysty przypadek ! czasem sie tak dzieje .

wiesz rusz G.... a smierdzi

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

opony sa nowki i maja gwarancje

mam pirelli i raczej nic z nimi sie nie dzieje przunajmniej na oko

tak jak pisalem podjade do wulkanizatora i zobacze co tam powiedza

i pochwale sie tym

Opublikowano

wlasnie wrocilem od wulkanizatora i powiedzieli ze to sprawa zawieszenia

sa luzy jak porusza kolo w prawo i lewo

obstawiam na tuleje, jeszcze podjade do warsztatu to mi sprawdza.

Opublikowano

bylem w warsztacie i sprawdzili

sam widzialem i jest ok

pokazali mi rowniez jak kolo sie obraca przy duzej predkosci i jednak jest to kwestia wywazenia kol

 

musze zmienic wulkanizatora!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.