Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie do specow czy mozna i ewentualnie jak naciagnac linke recznego hamulca w 316stce nie wiem jak sie za to zabrac zgory dzieki za pomoc...
Opublikowano
Witam. Musisz lekko zaciagnac reczny, a pozniej zdjac z niego ten mieszek ochronny. Pod dzwignia bedziesz mial swobodny dostep do srubek od recznego (chyba M10 o ile dobrze pamietam :oops: ) i tam juz sobie wyregulujesz. Pozdrawiam
Opublikowano
Witam mam pytanie do specow czy mozna i ewentualnie jak naciagnac linke recznego hamulca w 316stce nie wiem jak sie za to zabrac zgory dzieki za pomoc...

 

ZOstaw to w spokoju i nie ruszaj-rec zny jest na samoregulatorach jak bedziesz tam krecil to napnisz linke co spowoduje przytkniecei szczek do bebnow-zablokujesz sobie kola, jhesli juz slabo chodzi toi oznaka ze masz tylne hamulce na wykonczeniu.( cena jest zalezna od tego czy masz bebny czy tarczobenby)

Opublikowano

... z podpisu wychodzi że Danny ma bębny - linkę zawsze można podciągnąć - na śróbkach pod mieszkiem regulujesz jej naciąg - ja sprawdziłbym u diagnosty siłę hamowania na tylnej osi a potem ręcznego - jak zasadniczy jest OK to regulacja na linkach , jak kiepski jeden i drugi to albo regulatory nie pracują normalnie albo zjechane okładziny , a w tarzczo bębnach regulację robi się na tej zębatce :

 

%5B541%3A480%5Dhttp%3A//img2.bimmerdiy.com:8007/diy/e36brakesystem/ebrake2.jpg

 

 

Danny - w dziale " zrób to sam " jest fotorelacja dot. hamulców w E36 :cool2:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
dzieki za przydatna pomoc mam wlasnie z tylu bebny i z tego co wyszlo na przegladzie szczeki sa ok i tyl hamuje bardzo dobrze a reczny lapie slabo dzwignia recznego lapie zbyt wysoko wiec chyba cos jest z linka dzieki za pomoc
Opublikowano
Ja też mam bębny z tyłu, hamulce były ok, a ręczny łapał tylko z jednej strony - naciągnąłęm linkę i jest ok - nie wiem jak inaczej można by to wyregulować, jeśli by nie można było linki naciągać...
Opublikowano
... i sama linka też się wydłuża , a czasami trzyma ją w pancerzu itp . mieszek do góry i dwie nakrętki podciągaj , podnieś sobie tył i od czasu do czasu zakręć kołem czy nie ociera -nie za mocno bo będą się grzały - najlepiej jak by zaczęly brać od trzeciego ząbka na dźwigni :cool2:
* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.