Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Szukałem podobnego tematu jednak nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie.

A więc... podczas jazdy np. autostradą tył zaczyna delikatnie pływać w pionie, nie na boki tylko góra-dół, dzieje się to przy różnych prędkościach!

Mam nowe amortyzatory przód i tył (aktualnie są sprawne i trzymają ok.)+ mocowania na kielichach, dodać trzeba że przed wymianą sytuacja wyglądała podobnie, w zawieszeniu nie ma luzów.

Tak więc od czego trzeba zacząć?

W innych tematach wyczytałem że główną przyczyną ogólnie bujania są wybite gumowe tuleje wahacza. Pytanie czy sam wahacz można zregenerować?

Wszelkie informacje o powyższym problemie mile widziane!

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów!

Opublikowano
Witam wszystkich.

Mam nowe amortyzatory przód i tył (aktualnie są sprawne i trzymają ok.)+ mocowania na kielichach, dodać trzeba że przed wymianą sytuacja wyglądała podobnie, w zawieszeniu nie ma luzów.

Tak więc od czego trzeba zacząć?

W innych tematach wyczytałem że główną przyczyną ogólnie bujania są wybite gumowe tuleje wahacza. Pytanie czy sam wahacz można zregenerować?

 

nie bardzo kumam,

najpierw piszesz, ze w zawieszeniu nie ma luzów,

a potem pytasz o wybite tuleje

sprawdzales w koncu to zawieszenie czy nie ? ;)

Opublikowano

Zawieszenie jest ok na oko nic nie widać, nic nie stuka, nie ma wyczuwalnych luzów, opony też nie, co prawda w tej chwili są zimówki ale na letnich było to samo. Łożysko nie huczy.

Nie mam pojęcia co może być powodem tego bujania najbardziej odczuwalne jest przy prędkości powyżej 90 km\h przy jeździe ze stałą prędkością. Jedzie się jak na koniu. amortyzatory są sztywne co przeczy bujaniu! Nie wiem za bardzo co robić dalej!

Opublikowano
No wlasnie, tez tak mam :/ i jak przejezdzam obok tira na drodze szybkiego ruchu czuje jakby mnie pociagal, wciagal... Podobnie jak u kolegi Gregoon_BMW, zawieszenie sprawdzane skrupulatnie, i bez zadnych efektow :/
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Przez chwile myślałem że może to kwestia aerodynamiki, ale nie mam żadnych spoilerów lub nakładek, wszystko w stanie oryginalnym. może właśnie lotka lub spoiler na klapie coś by pomogł. Wydaje mi sie że to zjawisko nasila sie w miare nabierania prędkości a apogeum to ok 140 km/h. Auto prowadzi się super! Tylko to bujanie! Można dostać do głowy!
Opublikowano

u mnie podobne objawy ustapily po wymienianie tulejek razem z amortyzatorami ( tak sie zbieglo w czasie)

skoro amorki masz ok - wskazywaloby na tulejki....

moje tez na oko wygladaly ok, nie stukaly, ale juz lapaly luz

 

na podnosnik - podwaz je jakims plaskim dlugim pretem, odginaj na boki (z wyczuciem) i poczujesz, czy maja duzy luz

albo zlec to komus

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
kolega mial podobnie wyszlo ze sprezyny sa pekniete dolne czesci pekly nawet nie bylo widac jak sie patrzylo tak, trzeba przyjzec sie dokladniej pozdrawiam !
jak kochac to Ksiezniczke jak krasc to Miliony jak jezdzic to tylko BMW ;)
Opublikowano
Amortyzatory montowane 2 miesiące temu, były sprawdzane na maszynie ~ 75%.

 

Hmmm.... U mnie po montazu nowych mialem 60% :D montowalem zachsa...

 

Oba sa w tej samej granicy?

Sprezyny sa cale? nie zauwazyles czy aby auto sie dziwnie nie obnizylo?

 

Sprezyny to jedno, a amor to drugie... Tam co do tej kwestii aerodynamiki to powiem tyle, ze musialbym sobie otworzyc obie szyby z przodu, zeby mi tak buda rzucalo jak lece obok tira...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=44383&start=15


BMW Repozytorium - poszukiwani ludzie do prowadzenia sajtu z hostingiem. => PW


--

Staram sie pomoc...

...reklamacje tylko za okazaniem paragonu z pieczatka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.