Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zauważyłem, że przy niskim poziomie paliwa nie świeci się kontrolka rezerwy. SPrawdzilem tuż po przekręceniu kluczyka, również się nie swieci, więc chyba poprostu padła żarówka??

 

Pytanie jak taka żarówkę wymienić, czy wiele problemów będzie ze zdjęciem zegarów w E-34, Moze ma ktoś jakąś instrukcję zilustorwaną fotkami - wiem że takowe na forum sie pojawiały. Szuakłem w poprzednich postach, ale niestety nie udało mi sie takich odnaleźć..

 

z góry dzieki za pomoc.

m62, V8, 245 km
Opublikowano

Instr. zdejmowania zegarów gdzieś napewno jest. Tak czy siak... dwie śrubki na górze zegarów, kirownica max do siebie i jeszcze coś miękkiego można na kierę coby szybki nie porysować. Zegary na kierę, wtyczki z tyłu odpiąć, kierę w lewo i mamy zagary wyjęte. Ostatną czynność wykonaj b. delikatnie. Wkładanie oczywiście w odwrotnej kolejności.

O żarówki się nie martw, powkładałem kilka na zapas, w nie używane otwory. Także wyjmiesz z jakiejś nieużywanej kontrolki.

Przy LPG nie jeździj na rezerwie, no chyba że chciałeś benzynkę wyjeździć

Aha możesz odpiąć klemę dla pewności

Pzdr

Opublikowano

... do podświetlenia kontrolki rezerwy paliwa jest żarówka 1.2W / 12V - standartowa do kontrolek / z plastikowym cokołem / Musisz do jej wymiany rozkręcić licznik bo jest wewnątrz / sptkałem się że w jednych wersjach była na zewnątrz na wysokości wskaźnika - sprawdź - jak rozebrać licznik - zobacz w tym temacie :

 

http://autobmwklub.triger.com.pl/forum/viewtopic.php?t=41670&sid=03eda50be5ca59aca383dffa02a9d312

 

tam wklejałem fotki wiec nie ma dublować :wink:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Witam.

Tak jak koledzy wczesniej pisali, zarowka 1,2W 12V z palstikowym kolnierzem.

U mnie nie trzeba bylo wyjmowac zegarow, wystarczylo wyciagnac kiere na maxa, wykrecic zegary i je wyjac na kierownice,odlaczyc od nich kostki i z tylu mialem dostep do zarowki od rezerwy, oznaczona jest takim malym symbolem dytrybutora.

A co do klem to sciagaj je zawsze do takich operacji.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano

A jak nie ściagne klemy to co się może stać ?

 

Troche się boje tego ściagania klem jesli chodzi o komputer, że coś po odłączeniu może się mu tam poprzestawiac... :worried:

m62, V8, 245 km
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam...

a ja mam podobny problem ale nie taki sam: od samego początku nie świeci mi kontrolka rezerwy paliwa w E30, wyjmowałem dechę, żarówkę sprawdzałem - jest ok. styki przeczyszczone... nie świeci. Nie dociągnąłem co prawda go sytuacji kiedy auto gaśnie z powodu braku benzyny :norty: , ale często się zdarza że jeżdżę na "czerwonym polu" i jeszcze nigdy nawet nie mrugnęła.

ktoś ma pomysł jak to sprawdzić i co to to może być? no i kiedy ona się powinna zaświecić? ile litrów musi być w baku żeby świeciło, że za mało... ?

dzięki - pozdrawiam - Kris

 

ps. podwiesiłem się pod temat z [E34] ale może ktoś z e30 tu zaglądnie... :mrgreen:

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Opublikowano
To moze nie kwestia kontrolki, tylko czujnik poziomu paliwa masz skopany. Nie wiem jak jest w E-30, ale czy tuz po przekreceniu kluczyka w stacyjce tak na chwile chociaz zapala ci sie kontrolka ?
m62, V8, 245 km
Opublikowano
To moze nie kwestia kontrolki, tylko czujnik poziomu paliwa masz skopany. Nie wiem jak jest w E-30, ale czy tuz po przekreceniu kluczyka w stacyjce tak na chwile chociaz zapala ci sie kontrolka ?
nie. nie zapala się ani na moment

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.