Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam pytanie co ile mnie wiecej kilometrów wypadało by sprawdzic lancuch

w E34 520i M50 ???

I jeszcze jedno pytanie na zimnym silniku tzn. jak samochód stoin cała noc na parkingu i rano go zapalam to strasznie ciezko wchodzą biegi i czasem troszkę podcieka z chłodnicy ale tylko na po pierwszym odpaleniu rano ??? :jawdrop:

..::BMW::..

Obecnie BMW E34 520i 24v,VW T4

Następna moze E34 540

Opublikowano

Wytrzymałość napędu rozrządu to przebiegi rzędu kilkuset tysięcy km a można tam zacząć grzebać w przypadku wyraźnej potrzeby, tzn. nadmierna głośność.

Co do biegów to może warto przed zimą zmienić olej w skrzyni.

Opublikowano
Tez o tym myslałem!! ale czy jakies znaczenie ma jaki olej był wczesniej w skrzyni ?? bo nie mam pojecia i poprzedni własciciel takze tego nie wie!

..::BMW::..

Obecnie BMW E34 520i 24v,VW T4

Następna moze E34 540

Opublikowano
Olej w skrzyni to jest temat bumerang, a co masz zalane w skrzyni to jest na metce przyklejonej obok korka wlewu. Najczęściej w autach z tamtych lat jest to pomarańczowa naklejka z napisem ATF więc możesz tam wlać wtedy tylko i wyłącznie taki olej a najlepiej ten który zaleca producent, czyli ATF Dextron 2.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.