Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dostaje nerwicy ,na 1 i2 biegu trzepie drążkiem zmiany biegów ( na wolnych obrotach ).Sprawdzałem poduszki pod silnikiem ,mocowanie skrzyni biegów , wał-wszystko ok.Jest nowe sprzęgło. Pomocy.
Opublikowano
.Jest nowe sprzęgło

 

... a jak wyciegana była skrzynia to może na wodzikach źle żlożyli albo wybiła sie tulejka gumowa wodzika/ wybieraka ... tam jest luz czy same drgania ? biegi wchodzą normalnie czy czuć jakiś delikatny opór zanim zazębi ?

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
u mnie biegi stawiaja opor tz. 1 a drazek lata jak glupi!! co to moze byc tez wymienialem skrzynie i jak wlaczam 1 albo R to lekko samochod do przodu pojedzie sprzeglo tez nowe!!
Opublikowano
witam mogl bys mi podac nazwe tych czesci ktore trzeba wymienic zeby wyeliminowac ten luz na drazku zmiany biegow bo tam sa pokazene ktore ale nie wiem jak sie nazywaja!!
Opublikowano
Aby drgania ustąpiły trzeba wymienić :element łożyskowania drązka (pierścień plastikowy) ,tulejka łożyskowa, przegub drązka zmiany biegów.Łączny koszt ok. 120zł.
Opublikowano
Mam tańszy sposób.podkręć minimalnie obroty.najlepiej niech to zrobi pompiarz.i w droge! :D
Pozdrawiam aris
Opublikowano
Koledzy nie chcę zakładać nowego tematu więc podłączę się do tego . Moje pytanie jest takie czy zmieniając gałkę orginalna jest jeszcze podklejona ? mam do kupienia orginał podobno BMW z oksydowanym aluminium i sprzedający powiedziałmi że orginał jest też podklejany .Czy to prawda czy po prostu sobie odpuścić bo kombinowane jest coś :?:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.