Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szanownych kolegów, i od razu przepraszam że ponawiam juz tak obcykany temat. Czytam i czytam i nic podobnego nie znalazłem. Sprawdziłem wszystkie wasze propozycje i nic. Dzisiaj prosze was o pomoc, mianowicie dwa dni temu odpaliłem z rana od pierwszego zakrecenia, dojechałem do pracy postawiłem w robocie i po pracy zdziwienie. Za pierwszym razem jakby załapał i zdechł. kreci jak głupi a nie odpala. sprawdziłem bezpieczniki nic nie znalazłem chyba że jakiś mi umknął, paliwo jest bo tankowałem. Dzisiaj rozbebeszyłem go kompletnie leciałem po kablach, szkok ale je ktos pokrecił jakiś alarm dziwne wyjscia jakby do diagnostyki ale czemu pod kanapa. Ściągnełem kabel od paliwa, paliwo nie podawane jest do silnika. Sprawdzam pompe brak jakiegokolwiek pradu na wtyczce przy pompie lece wiec pod kanape sprawdzam tam tez nic. :jawdrop:

Wiec co myslicie gdzie tkwi problem i jak zdiagozowoac pompe na któtko podajac jej prąd czy zakreci i poda paliwo??? pod które piny podać prąd? Nadmieniam że robie w wojskua samochód stoi wewnatrz jednostki i głupio zaduzo krecic na dworze a mrozik idzie.

Ja obstawiam pompe. a wy?

Opublikowano
zgłebiam literature i skałaniam sie do przekażnika , bo nie ma prądu na kablach pod siedzeniem wiec cos musi go blokowac , nie chce spiąc i spalic pompy na krótko bez pewności a nie chce mi sie jej az tak wymontowywć.,
Opublikowano

a ja bym zobaczyl czy alarm nie dal ciala albo imobilajzer albo ktorys z przekaznikow

w innym aucie mialem wlasnie taki przypadek ze przekazniki odcinaly pompe i autko nie dostawalo paliwa

Opublikowano
... a przekaźnik masz w prawej czarnej puszcze komputera wtrysku / pokrywa przykręcona na 4 śrubach / patrząc w kier. jazdy - ten miedzy nadkolem a pasem podszybia ...
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
kolego misiek a możesz mi powiedziec jak mozna go sprawdzic zbadać czy jest sprawny, a jak nie on to jak sprawdzic czy to nie immobilajzer?
Opublikowano
... nie wiem dokładne jak u Ciebie jest ale u mnie w 525 i jest tak - pierwszy od góry ten / biały, potem mam 2 pomaranczowe / który ma onaczenia nóżek 30 , 85 , 86 , 87 i 87 - sprawdź od spodu przy właczonym zapłonie czy ma wszędzie napięcie - 30 - stka to powinien być stały plus , 85 to powinien być minus , 86 to plus po włączeniu zapłonu , 87 to mostkowanie pompy ... rano wsprawdzę na swoim i dam Ći znać czy coś nie pokoblowasłem z oznaczeniami ale chyba nie ....
* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
z góry dziekuje za wszelkie porady i podpowiedzi , auto mi stoi w stargardzie a mieszkam w szczecinie - dojazy busem, grzebanie na powietrzu i nic nie skutkuje w walczę juz od poniedziałku, jeszcze raz dziekuje za pomoc.
Opublikowano
Problem w tym że auto stoi na jednostce wojskowej i holowanie odpada bo nie wjedzie. a W moim nie ma jak podczepic pod kolegi auto bo nie mam zaczepu.
Opublikowano
daj stały prad na pompe i sproboj odpalic auto(nie szkodzi ze bedzie chodzic nonstop bo paliwo wraca powrotem),jezeli zagada to sobie odjedziesz do wskazanego miejsca i bedziesz dlubal dalej,wtedy bedzie wiadome ze to pompa i czym masz sie zajac. Ja mialem taki przypadek w E30 325 ze padla mi pompa i nie dawala słabe cisnienie,auto na chwile odpalalo i na wolnych troche jeszcze chodzilo,ale gdy chcialem dac troche mocy to gaslo. Pozatym mogł sie skleic przekaznik od pompy i tez nie zagada.
Opublikowano

... nie pokoblowałem , na przekażniku jest schemat jak on działa , zobacz na wtyczce która wcodzi do pompy czy tam jest napięcie , jak nie ma to bedziesz wiedział na jakim odcinku szukać , jak jest to też będziesz wiedział , to może Ci się przydać :

 

http://bmwe32.masscom.net/sean750/fuelpump_replacement/Fuelpump.htm

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano
Koledzy sprawdzałem wasze sugestie. Kupiłem dwa przekazniki podmieniałem na wszelkie sposoby, i nadal nic. Pradu jak nie było tak nie ma na pompie , ani podczas przekrecenia zapłonu ani podczas krecenia rozrusznikiem. Skłaniam się ze to immobilajzer, ale juz to nie dla mnie chyba że którys z was mi pomoże . Podpowiadajcie a ja bede sprawdzał wszystko, dolałem oleju aby wykluczyc nawet to. doleje benzyny w poniedziałek ze 20 litrów moze mnie oszukuje wskazanie, wykrece pompę i wezme ją na sztywno, moze szarpnie. Jak możecie to jeszcze potrzebowałbym dobre schematy elektryczne tego cacka. Pozdrawiam Jacek.
Opublikowano

Witam Panów szanownych - problem przy pomocy waszych sugesti i własnej docielkiwości zoztał rozwiązany. A oto w jaki sposób, poczytałem ogrom literatury od BMW w róznych modelach, analizowałem schematy elektryki. Przy próbach podmian przekażników nadal nie było pradu na pompie, ale nie dawałem za wygraną i doczytałem jaki sposób jest na obejscie i tak sprawdziłem najpierw od spodu czy wszytkie kabble dochodzą do przekażników, sprawdziłem prąd na 30 i 86 pinie jak jest to OK jak nie ma to sprawdzic przewód dochodzący do 30 lub sprawdzic pomiedzy 30 a 85 tez powinien być. Na właczonym zapłonie sprwadzic 87 a 87a jak jest prąd to przekaznik działa ajk nie ma a wcześniej było wszysto OK to sugeruje ze przekaznik jest padnięty. 30 to PLUS, jak dobrze pamietam to 23 bezpiecznik odpowiada za pompe też sprawdzic, dobrze jest na samym początku. mostkujac kablem piny , przypadkiem podspawałem końcówka o obudowe kompa (ale sie wystraszyłem że cos poszło) włozyłem nowy przekaznik, zasówam do tyłu do baku - odczepiam złacze sprawdzam i CO jest prąd na końcu hurra, Krece silnikiem i nic, wiec ostatnia desperacja pompę paliwa na krótko pod akumulator (oczywiście wcześniek rozpoznałem pod jakie bolce) ale pompa nie zakreciła. Wiec poszła pompa która uszkodziła przekaznik lub odwrotnie, bez znaczenia - teraz czekam na pompe nówkę , jak zamontuje to powiem czy to co mi tyle czasu zjadło i nerów przyniosło rezultat. AAAAA wtyk w pompie to od góry od lewej strony

 

4 (31)minus; [_] 5 (plus sygnał w M50);

 

2 (w) 6 (plus sygnał w M70 druga pompa)

 

1 (31) [ ] 3

 

jak podłączamy do akumulatora to 4 i 5 wtedypomap pracuje lub nie( jak padnieta) pozostałe sa od poziomu paliwa i rezerwy. Pozdrwiam Jacek

Opublikowano
widze że przesuneło wiec te kwadratowe znaki [] to wypustki białe na górze i dole w gnieżdzie przy pompie aby nie pomylić , pinów. Jacek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.